تلاش “نوری” به فروش با قیمت مناسب در بازارهای صادراتی
مدیرعامل پتروشیمی نوری گفت:
مدیرعامل پتروشیمی نوری گفت: ما در پتروشیمی نوری سعی می کنیم بازاریابی خوبی انجام دهیم تا محصولات اپتیکال را در بازارهای صادراتی با قیمت بالاتری به فروش برسانیم.
غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل پتروشیمی نوری در گفتگو با افق میهن وی در خصوص رویداد پتروفن گفت: رویداد پتروفن بسیار ارزشمند است. این رویداد به مدت سه سال توسط هلدینگ خلیج فارس برگزار می شود.
وی در این خصوص افزود: در رویداد پتروفن موضوعات کلیدی صنعت پتروشیمی در پتروفن در زمینه تامین تجهیزات، کاتالیزورها، مجوزها و مسائل تاثیرگذار بر عمر پتروشیمی کشور پیگیری می شود. .
جمشیدی ادامه داد: این ارزیابی ها سالانه رصد می شود و اقدامات شرکت ها مورد ارزیابی قرار می گیرد. مسیر بومی سازی و استفاده از صنایع دنیا، هوش مصنوعی و … در پتروفان به خوبی طی می شود.
مدیرعامل پتروشیمی نوری خاطرنشان کرد: همایش پتروفان مورد حمایت خوبی قرار گرفت. امیدواریم با حمایت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی بتوانیم در سال آینده این همایش را با شکوه تر برگزار کنیم و تعامل بین شرکت های پتروشیمی برای استفاده از دانش یکدیگر ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: در پتروشیمی نوری به فکر هوش مصنوعی برای تطبیق با دانش روز هستیم. این مشکل هم تولید و هم تجهیزات را تحت تأثیر قرار می دهد و به ما امکان می دهد تا نظارت خوبی بر مشکلات عدم انطباق و کنترل تولید با هزینه کم و سود بیشتر داشته باشیم.
جمشیدی گفت: باید به پالایشگاه کمک کنیم تا از بحران نارضایتی عبور کند. پتروشیمی نوری قادر است در مواقع بحران به کشور کمک کند. این کشور می خواهد سوخت دیزل را متوقف کند و به جای آن از خوراک دام استفاده کند. ما می خواهیم سهم خود را در اینجا نیز افزایش دهیم.
مدیرعامل این پتروشیمی درباره صادرات گفت: موضوع بعدی صادرات است. زندگی ما صادرات است. ما در پتروشیمی نوری برای بازاریابی خوب تلاش می کنیم تا محصولات اپتیکال را در بازارهای صادراتی با قیمت بالاتر بفروشیم.
وی در خصوص تحقق بودجه فروش و سودآوری نیز گفت: پتروشیمی نوری با وجود تمام حجمی که دارد، سود پتروشیمی نوری بین ۲۰ تا ۲۲ درصد در نوسان است. به طور کلی حاشیه سود پتروشیمی های نوری نسبت به سایر پتروشیمی ها کم است. باید با خرید خوراک مناسب تری برای فروش محصولات، سود پتروشیمی نوری را افزایش دهیم. همچنین کمیته هایی را در شرکت تشکیل دادیم تا به فروش بهتر و محصولات با ارزش برسیم.
پایان مقاله