ترندهای روز

تلافی دعوا سر جای پارک با شیوه‌ای جدید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دو هفته پیش مردی با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت تهران از سرقت منزلش شکایت کرد و پرونده به شعبه پنجم بازپرسی ارجاع شد. شاکی پرونده وقتی مقابل بازپرس مصطفی تقی زاده نشست، درباره سرقت ۸ میلیاردی از منزلش توضیح داد و گفت: شب در این حادثه در خانه نبودم و پس از بازگشت به خانه متوجه شدم ۸ میلیارد طلا، سکه و اشیای قیمتی از خانه ام به سرقت رفته است، به همین دلیل تقاضای تحقیق دارم.

به این ترتیب بازپرس پرونده دستور بررسی و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته را صادر کرد تا وی و تیم تحقیق پلیس سرنخی از ماجرا داشته باشند.

در تصاویر به دست آمده مشخص شد که چهار سارق هستند که پس از سرقت متواری شده اند. در این بین شاکی پرونده یکی از سارقان را شناسایی کرد و گفت: پسر جوانی که همراه سارقان است را شناختم. دو هفته پیش در پارکینگ با او دعوا کردیم و چون نگران بالا گرفتن اوضاع بودم زیاد آنجا نماندم و محل دعوا را ترک کردم.

با به دست آمدن این سرنخ، مرد جوانی که با شاکی درگیر بود شناسایی و دستگیر شد. این جوان که اکنون به یکی از متهمان پرونده تبدیل شده است در تحقیقات گفت: بعد از درگیری در پارکینگ از شاکی کینه توزی داشتم. برای همین دنبالش رفتم. وقتی فهمیدم خانه اش کجاست، در فکر تلافی بودم. از این رو پس از چند روز با سه دوستم که دزد بودند مشورت کردم و از آنها خواستم کمکم کنند. یک شب که شاکی در خانه نبود نقشه سرقتی را که کشیده بودیم اجرا کردیم.

با این اعترافات متهم، وی هم اکنون در بازداشت پلیس به سر می برد. همچنین تحقیقات برای دستگیری سه همدست وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا