ورزشی

تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل

زین الدین زیدان در ژوئن ۲۰۲۱ از رئال مادرید و نیمکت این تیم جدا شد و از آن زمان تیم های مختلفی مانند یوونتوس و پی اس جی به سراغ او رفتند و حتی زمزمه هایی مبنی بر حضور احتمالی او روی نیمکت تیم ملی فرانسه به گوش می رسید. در این سال ها رئال مادرید هرگز پیشنهادی نداده و زیدان در برابر بازگشت به مربیگری مقاومت کرده است.

با این حال در روزهای اخیر بایرن با ایجنت او تماس گرفته تا از علاقه باشگاه آلمانی برای جذب او خبر دهد.

اخراج توخل و حالا گزینه زیدان

به گزارش “ورزش سه”، بایرن می بیند که چیزی شبیه به یک سلطه بی پایان در بوندسلیگا از بین می رود. ورود توخل در مارس ۲۰۲۳ به باواریایی ها کمک کرد تا فصل گذشته پس از تساوی بروسیا دورتموند مقابل ماینتس، عنوان قهرمانی آلمان را به دست آورند، اما امسال همه چیز متفاوت بوده و برتری بایرلورکوزن با ژابی آلونسو تمام معادلات فوتبال آلمان را به هم ریخته است. . پیامد این ناکامی خداحافظی توخل بود و اگرچه او تا پایان فصل ادامه خواهد داد، اما توخل از اول ژوئن دیگر سرمربی بایرن نخواهد بود.

در روزهای اخیر، روسای باشگاه آلمانی با اطرافیان زین الدین زیدان تماس گرفتند تا از تمایل او برای بازگشت به نیمکت، سه سال پس از پایان رابطه اش با رئال مادرید، جویا شوند.

پیش از این نام ناگلزمن، هانسی فلیک و مورینیو به عنوان گزینه های احتمالی بایرن مطرح شده بود، اما آخرین انتقال از مونیخ به مربی ای اشاره دارد که سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را با رئال کسب کرده است.

بایرن هنوز گیج است

با کمال تعجب، بایرن، تیمی که معمولاً زودتر از موعد برنامه‌ریزی می‌کند (در ژانویه از آمدن مدیران قبلی مانند گواردیولا خبر داد)، همچنان فعالانه به دنبال سرمربی ایده‌آل است. با دور از دسترس بودن بوندسلیگا، این واقعیت که لیگ قهرمانان اروپا حداقل تا ۱۷ آوریل همچنان امکان پذیر است، به عنوان یک ترمز عمل کرد، اما تماس ها برای زیدان آغاز شده است.

زیدان چند هفته پیش در یک بازی دوستانه با پیشکسوتان یوونتوس شرکت کرد و درباره آینده خود صحبت کرد: “یک روز برای مربیگری در ایتالیا؟ چرا که نه؟ هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما در حال حاضر من کار دیگری انجام می دهم.” به نیمکت بازخواهم گشت، دوست دارم دوباره مربیگری کنم.”

زیدان هنوز از تمام اتفاقات دنیای فوتبال آگاه است، او همیشه در کنار فرزندانش که برای جوانان ایبار، کاستیا و بتیس بازی می کنند حضور دارد و همچنین سهامدار باشگاه رودز آویرون است. زیدان همچنان یکی از نمادهای آدیداس است و کمپ های ورزشی با زمین های پارویی در فرانسه برپا کرده است. حال باید دید پیشنهاد بایرن برای او جذاب و وسوسه انگیز است یا از نیمکت نشینان دور خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا