اخبار اقتصاد ایران

تماشا و پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل :: ایران تحلیل

لنز ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال تلویزیون اینترنتی ایران، جام ملت های اروپا (EURO 2024) را به صورت زنده پخش می کند و جوایز ویژه ای را برای تماشا و پیش بینی این مسابقات تدارک دیده است.

به گزارش ایران تحلیل، جام ملت های اروپا (EURO 2024) هفدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا است که از ۲۵ برگزار می شود. خرداد ۱۴۰۳ با نبرد تیم ملی آلمان میزبان مسابقات مقابل اسکاتلند در بازی افتتاحیه آغاز می شود و لنز ایرانسل تمامی مسابقات این رویداد را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

در این مسابقات تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد، ۲۵ تیم در ۶ گروه به رقابت می پردازند. کاربران لنز می توانند امتیاز Lensclub خود را با تماشای مسابقات یا پیش بینی نتایج بازی افزایش دهند و در قرعه کشی های ویژه جوایز لنز شرکت کنند.

کاربران می توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای فوتبال، ۴۰ امتیاز کسب کنند و با افزایش امتیاز خود، در قرعه کشی جوایزی شامل سه گوشی موبایل Samsung Galaxy S23FE و دو هندزفری Galaxy Buds 2 شرکت کنند. بازدید از قسمت “لنز کلاب” و پیش بینی نتیجه جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ از دیگر بخش های این جشنواره فوتبال لنز است که باعث افزایش امتیاز کاربران و شانس بردن جوایز آنها می شود.

علاقه مندان به پیش بینی نتیجه این رقابت های مهم می توانند تا پایان ۶۰ دقیقه بازی نتیجه را پیش بینی کنند و در صورت پاسخ صحیح به تمامی سوالات لنزکلاب ۳۰ امتیاز کسب می کنند. از سوی دیگر، امکان ویرایش پاسخی که ثبت نام کرده اند تا دقیقه ۳۰ بازی بدون کسر امتیاز برای کاربران فراهم شده است. از دقیقه ۳۱ تا ۶۰ مسابقه با از دست دادن ۵ امتیاز و از دقیقه ۶۱ تا ۷۵ با پرداخت ۱۰ امتیاز امکان ویرایش پاسخ سوالات وجود دارد.

کاربران در نظر داشته باشند که فقط یک بار می توانند وارد صفحه پیش بینی مسابقات فوتبال در قسمت Lensclub شوند و در صورت بسته شدن صفحه بازی به هر دلیلی در طول بازی امکان ثبت پاسخ از دست رفته وجود دارد و فقط امکان ویرایش وجود دارد. پاسخ ها.

در نهایت، کاربران لنز که از طریق LensClub یا Lens Marathon امتیاز کسب کرده‌اند، باید به صفحه جایزه رفته و امتیاز خود را تبدیل کنند تا شانس برنده شدن Samsung Galaxy S23FE و دو هندزفری Galaxy Buds 2 افزایش یابد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه ۳ و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و… به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت پخش محتوا قابل دسترسی است. تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا