ترندهای روز

تمامی دانشجویان اخراجی به کلاس‌ها برگشتند

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از بازگشت کلیه دانشجویان اخراجی یا تعلیقی رشته های علوم پزشکی به کلاس های درس خبر داد. مهر وی از این ماه خبر داد و گفت: این دانشجویان در دانشگاه محل تحصیل خود شروع به تحصیل می کنند.

همه دانش آموزان اخراجی به کلاس ها بازگشتند

مسعود حبیبی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان و تاکید رئیس جمهور مبنی بر بررسی مجدد احکام انضباطی دانشجویان دارای پرونده، کلیه دانشجویان رشته های علوم پزشکی که دارای احکام انضباطی (تعلیق یا اخراج) هستند از مهر آنها می توانند در این ماه در کلاس های درس بنشینند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در گفت و گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: پرونده دانشجویان با احکام تعلیق و اخراج در فرصت مناسب مجدد بررسی می شود و این دانشجویان می توانند قبل از این موارد به دانشگاه ها مراجعه کنند. دوباره مورد بررسی قرار می گیرند.

حبیبی تاکید کرد: تمامی دانشجویانی که احکام انضباطی دارند می توانند در دانشگاه های خود شروع به تحصیل کنند. اینگونه نیست که دانشجویان به دانشگاه های دیگر منتقل شوند.

وی تاکید کرد: بر اساس بند در سیاست انضباطی، وزیر می تواند احکام صادره برای دانشجویان را تعلیق و مجددا پرونده را بررسی کند. بنابراین بر اساس این اختیار، دانشجویان پزشکی با احکامی می توانند شروع به تحصیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا