ورزشی

تمام دلواپسی‌های برانکو برطرف شد

امیرهوشنگ پناهی، معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس که امروز (پنجشنبه) به همراه رضا چلنگر برای بستن پرونده مالیاتی برانکو ایوانکوویچ در سازمان امور مالیاتی حضور داشت، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس. ، اظهار داشت: اقدام نابخشودنی مربوط به مالیات برونکو که توسط باشگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: تنها جرایم قابل گذشت باقی ماند که با رایزنی و هماهنگی درویش (مدیرعامل پرسپولیس) با مسئولان سازمان امور مالیاتی رفع و پرداخت شد. بر اساس اسناد و نامه های ارسالی سازمان امور مالیاتی، بدهی مالیاتی پرسپولیس مربوط به قرارداد با برانکو مربوط به سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ بوده و در دوره های گذشته در خصوص اکثر آنها اقدام لازم صورت نگرفته است.

معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای سال ۱۳۹۳ بدهی مالیاتی نداشتیم اما جرایم قابل گذشتی بود که با پیگیری های مدیرعامل باشگاه رفع شد. قبلا بدهی مالیاتی مربوط به جرایم اصلی و غیرقابل گذشت سال های ۹۶ و ۹۷ را پرداخت کرده بودیم، مبلغ بسیار کمی از سال ۱۳۹۵ باقی مانده بود که آن هم انجام شد. همچنین تسویه کامل بدهی مالیاتی مربوط به اصل مالیات و جرایم غیرقابل گذشت سال ۹۵ را تکمیل کرده ایم.

پناهی خاطرنشان کرد: به این ترتیب مبالغ اصلی مالیات مربوط به سال های ۹۴ تا ۹۷ و جرایم سال های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ نیز پرداخت شده است. تسویه حساب کامل برای این سال ها انجام شد و پرونده مالیاتی برانکو بسته شد. طبق پیگیری های درویش، این کار برای رفع تمام دغدغه های احتمالی برونکو به پایان رسید. این بدهی از پنج سال پیش و در دوره های مختلف دولت باقی مانده است. فرض بر این بود که این موضوع یکی از دغدغه های برونکو بوده و به همین دلیل حل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا