ترندهای روز

تمجید مربی آلاوز از کورتوا: با پنج دست گلری می‌کند!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در هفته هفتم رقابت های لالیگا در یکی از مهم ترین بازی ها تیم های رئال مادرید و آلاوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که برای شاگردان کارلو آنچلوتی برای همگامی با بارسلونا بسیار مهم است.

لوئیس گارسیا پلازا، سرمربی آلاوس در نشست خبری پیش از بازی سخت تیمش گفت: برای ما، بازی در برنابئو یا در زمین خودمان تفاوت چندانی ندارد. من باید به برخی از اعضای تیم استراحت بدهم زیرا ممکن است به دلیل شدت مسابقات مصدوم شوند. برای بازیکنان بسیار مهم است که از نظر بدنی باشند. در چنین بازی هایی مناسب است.

بازی مقابل قهرمان اروپا داریم و یکی از سخت ترین بازی های فصل ماست. تیمی که ۲۲ بازی از ۲۳ بازی اخیر خانگی خود را برده است قطعا میزبان ترسناکی است و در ۳۸ بازی اخیر خود شکست نخورده است.

2085525

سرمربی آلاوس در ادامه صحبت های خود از تیبو کورتوا تمجید کرد و گفت: نیم ساعت اول بازی رئال مقابل اشتوتگارت را دیدم، زمانی که رئال تحت فشار زیادی بود، اما تیبو کورتوا به تنهایی بازی را برای آنها برد.

دایی او در رئال مادرید شگفت انگیز است. او طوری توپ ها را مهار می کند که انگار با پنج دست در دروازه است. من کورتوا را بهترین دروازه بان دنیای فوتبال می دانم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا