فناوری

تمهیدات روبیکا برای ایران تحلیلات مجلس شورای اسلامی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

روبیکا به عنوان بزرگترین و جامع ترین شبکه اجتماعی ایرانی برای تبلیغات نامزدهای ایران تحلیلات شورای اسلامی تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.

روابط عمومی روبیکا اعلام کرد: با شروع برنامه ها و اقدامات تریبون های داخلی برای فراهم سازی بستر تبلیغات و اطلاع رسانی نامزدهای ایران تحلیلات شورای اسلامی، این بستر تسهیلات ویژه ای را برای آنها فراهم کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، روبیکا دارای ویژگی های مختلفی از جمله «معرفی نمایندگان»، «امکان ارتباط آنلاین»، «بخش اخبار»، «تخصیص کد دستوری»، «چت روم صوتی»، «ارسال پیامک» و «تیک آبی برای کانال» است. در نظر گرفته می شود که داوطلبان به راحتی می توانند کارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود را انجام دهند.

داوطلبان می توانند برای معرفی خود به مردم حوزه ایران تحلیلیه یک کانال رسمی در روبیکا ایجاد کنند.

سپس افراد می توانند با مراجعه به بخش کانال رسمی کاندیداهای شورای اسلامی حوزه های ایران تحلیلاتی استان های کشور به عضویت کانال کاندیدای مورد نظر درآیند و از برنامه ها و پیام های وی مطلع شوند.

همچنین «امکان ارتباط تصویری آنلاین» از دیگر امکاناتی است که روبیکا برای نامزدهای ایران تحلیلات مجلس تدارک دیده است.

همچنین روبیکا بخشی را با عنوان «اخبار مجلس» طراحی و آماده کرده است که علاقه مندان می توانند از آخرین اخبار مربوط به ایران تحلیلات شورای اسلامی مطلع شوند.

طبق اعلام روبیکا، به تمامی نامزدهایی که کانال خود را در این پلتفرم ایجاد کنند، تیک آبی تعلق می گیرد.

روبیکا برای تمامی ۱۴ هزار کاندیدای ایران تحلیلات مجلس اعتبار رایگان در نظر گرفته است که کاندیداها می توانند با آن کانال خود را در پیام رسان پین کرده و به حوزه های ایران تحلیلیه خود پیامک ارسال کنند. همچنین با اختصاص کد دستوری (USSD) به داوطلبان، لینک کانال آنها برای مردم حوزه ایران تحلیلیه در پیام رسان روبیکا ارسال می شود.

اتاق گفتگوی صوتی نیز یکی دیگر از امکانات گسترده و ویژه روبیک است که در اختیار کاندیداهای ایران تحلیلات مجلس قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا