اخبار اقتصاد ایران

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید :: ایران تحلیل

دهمین دوره «آیین قدردانی از مدیران روابط عمومی ایران» جایزه ویژه «مدیر ارشد عالی ارتباطات» را به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. در این جشنواره، ایرانسل تندیس طلایی ۶ ستاره «عالی روابط عمومی ایران» را نیز دریافت کرد.

به گزارش ایران تحلیل، عصر امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ اختتامیه دهمین دوره از مراسم تجلیل از پیشکسوتان روابط عمومی ایران با حضور دکتر محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پروفسور باقر ساروخانی ، مدیران عامل سازمان ها و صنایع و تعدادی از فعالان حوزه ارتباطات و همچنین قرائت پیام رئیس انجمن روابط بین الملل (IPRA) در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم با رای هیئت داوران و با کسب بالاترین امتیاز لازم از ارزیابی های کارشناسی، جایزه ویژه «مدیر ارشد تعالی ارتباطات» به مدیرعامل ایرانسل دکتر دکتر اعطا شد. همچنین در این مراسم بر اساس ارزیابی های کارشناسی، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در بین شرکت کنندگان، تندیس طلایی ۶ ستاره تعالی در روابط عمومی را دریافت کرد.

در این ارزیابی روابط عمومی ایرانسل «با توجه به تعهد به تعالی و در مسیر تعالی، بر اساس مدل QMPR و کسب ۸۱۵ امتیاز با توجه به رای حسابرسان و ارزیابان و دریافت ۶ ستاره»، شایسته تقدیر شناخته شده است. دریافت تندیس طلایی تعالی

همچنین در بخشی از این مراسم پیام سرکار خانم ناتاشا پاولوویچ بویا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. رئیس IPRA در این پیام روابط عمومی را نقشی اساسی در تمامی ابعاد روابط فردی، بین فردی، اجتماعی و سازمانی دانست که باید همواره و هوشمندانه به سوی تعالی و تعالی حرکت کند و روز به روز کیفیت و اثربخشی را ارتقا بخشد. فعالیت ها را اضافه کنید

در این مراسم معاون صنایع عمومی وزارت حراست با اشاره به اینکه صنایع پیشران همه عرصه ها هستند، گفت: تعریف الگوی تعالی روابط عمومی در کنار نوآوری و فرآیندهای مشتری مداری کار ارزشمندی است. که امیدواریم صنایع محرک آن باشند.

قدردانی از یک عمر دستاوردهای علمی پروفسور باقر ساروخانی، پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران نیز از دیگر بخشهای این مراسم بود. وی با اشاره به اینکه آنها پیشروان معماران توسعه پایدار هستند، گفت: به تک تک شما برگزیدگان تبریک می گویم. تعالی در روابط عمومی سازگاری روزانه ما با دنیای جدید است. متاورس، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و فناوری‌های جدید تحولی بیش از پیش در ارتباطات ایجاد می‌کنند و رهبران روابط عمومی بخشی از این تغییر آینده هستند.

روابط عمومی ایرانسل همواره تلاش کرده است تا با هدف استراتژیک ایرانسل که حرکت از یک شرکت خدمات ارتباطی پایه (تلکو) به یک شرکت فناوری محور (تککو) و به عنوان “اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران” و اولین ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های تولیدی “پنج در ایران” در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود برای تقویت هرچه بیشتر ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها و تحقق برنامه های ایرانسل در کمک به ایجاد اکوسیستم اقتصاد دیجیتال در زمینه مسئولیت های ارتباطی و رسانه ای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا