ترندهای روز

تهدید شیطانی دختر جوان بعد از دوستی اینترنتی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

در پی شکایت دختری مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی توسط فردی ناشناس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نسبت دادن صفت های نامناسب به وی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

شاکی در شکایت خود گفت که با مرد غریبه ای آشنا شدم که در یکی از شبکه های اجتماعی برای من پیام دوستانه ارسال کرد و پس از مدتی که در ارتباط مجازی بودیم به او اعتماد کردم و عکس های خصوصی ام را برایش ارسال کردم. چند روز بعد از این ماجرا پیام عجیبی از او دریافت کردم. او یک پیشنهاد بی شرمانه به من داد و گفت اگر به درخواستش پاسخ منفی بدهم عکس هایم را در فضای مجازی منتشر می کند و وقتی جواب منفی دادم کارش را کرد و عکس هایم را در فضای مجازی منتشر کرد.

با اقدامات فنی و شگردهای ویژه پلیسی، فرد خاطی در استان مازندران شناسایی و با هماهنگی مقام های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب جنایت شد اما پس از مواجهه با مستندات اعتراف کرد که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با شاکیه آشنا شده و پس از جلب اعتماد آنها به بهانه آشنایی و ازدواج، پس از دریافت تصاویر خصوصی، با شاکیه آشنا شده است. و تهدید نشر آن قصد زورگیری داشته که توسط پلیس فتا استان مازندران دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا