ترندهای روز

تهرانی‌ها امروز در این مسیرها تردد و پارک نکنند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر فدائیان اسلام به سمت حرم حضرت عبدالعظیم خبر داد.

ایلنا در خبری نوشت: سرهنگ فیروز کاشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید امیر عبداللهیان در تهران اعلام کرد: از ساعت ۱۰ صبح امروز در شمال کشور. -مسیر جنوبی بزرگراه فدائیان اسلام بعد از سه راه. ورامین تا میدان حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی ۱۰۰ درصد محدودیت دارد.

سرهنگ کشیر گفت: نظافت خودروهای پارک شده در این مسیر در تمامی ورودی ها و خروجی های فداییان اسلام حدفاصل بسیج مصطفین تا میدان حرم توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ انجام شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس مترو و تاکسی که هم اکنون در حال انجام است، از شهروندان و عزاداران عزیز تقاضا داریم به جای تردد با وسایل نقلیه شخصی. ، ناوگان حمل و نقل عمومی برای جلوگیری از مشکل محدودیت فضای پارک و گرفتار نشدن در ترافیک از این مناطق استفاده کنند.

وی گفت: وی از تمامی همشهریان عزیزی که در مراسم تشییع رئیس جمهور محترم آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران و یاران باوفایش تعامل و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و تیم های مستقر داشتند تشکر و قدردانی کرد و ابراز داشت. امیدواریم که این تعامل امروز شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا