ترندهای روز

تهرانی‌ها گرم‌ترین روز تابستان را تجربه می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

بر اساس پیش بینی ها، بیشینه دمای تهران در روز سه شنبه به ۳۹ تا ۳۹.۵ درجه سانتیگراد می رسد، البته بیشینه دما در مناطق جنوبی از ۴۰ درجه عبور می کند.

به گزارش هواشناسی استان تهران، خبر خوبی در هوای تهران داریم که از روز چهارشنبه شاهد کاهش دمای هوای پایتخت خواهیم بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، اوج کاهش دما در روز جمعه پیش‌بینی می‌شود. بر اساس این گزارش، این کاهش دمای هوا در کلانشهر تهران موقتی نیست و بر اساس اطلاعات موجود همچنان نشانه ای از افزایش محسوس دما دیده نمی شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران نیز اعلام کرد: بیشینه دمای هوا در روز جمعه حدود ۳۳ درجه پیش بینی می شود که نسبت به امروز حدود ۶ درجه کاهش می یابد.

استان تهران امسال در فصل تابستان روزهای گرمی را سپری کرد به گونه ای که بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی در تابستان مردم این کلانشهر روزهای بسیار گرمی را با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به وجود اشعه ماوراء بنفش در روزهای گرم پایتخت، احتمال گرمازدگی در این ایام پیش بینی شده بود و به مردم توصیه شد در چنین روزهایی از منازل خارج نشوند. .

در همین راستا در مرداد ماه سال جاری گرما در پایتخت ادامه یافت و امروز نیز تجربه یک روز گرم برای مردم تهران است.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین به مردم توصیه کرد در روزهای گذشته با بازگشت هوای خنک به پایتخت از خنکی هوا لذت ببرند چرا که هوای گرم به پایتخت بازمی گردد.

بر اساس این گزارش، تهرانی ها هفته گذشته شاهد کاهش چشمگیر دمای هوای پایتخت به میزان حدود هفت درجه بودند، اما از روز اول شهریور روند افزایش دما دوباره آغاز شده و از روز جمعه دمای هوا به محدوده ۳۹ تا ۴۰ درجه رسیده که طبق پیش بینی ها حداقل تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا