ورزشی

تهییج رئالی‌ها به سبک آنچلوتی؛ جام اول، جام آخر!

تیم های فوتبال رئال مادرید و بروسیا دورتموند امشب (شنبه – به وقت تهران) از ساعت ۲۲:۳۰ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن برای تکلیف سی و دومین دوره لیگ قهرمانان اروپا (شصت و نهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا) به مصاف هم خواهند رفت. بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا). ) مشخص شود.

رئال مادرید که پرافتخارترین باشگاه اروپا محسوب می شود امشب به دنبال کسب پانزدهمین عنوان قهرمانی خود در اروپا است تا بیش از پیش دست نیافتنی کند. از طرفی دورتموند که پیش از این تنها یک بار در فصل ۹۷-۱۹۹۶ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، امیدوار است با غلبه بر مستر اروپا، یک بار دیگر جام را به آلمان برساند.

در تمرینی که رئال مادرید عصر گذشته (جمعه) در ورزشگاه ومبلی انجام داد، کارلو آنچلوتی سعی کرد به سبک همیشگی خود بازیکنان را برای بازی امشب هیجان زده کند. به گزارش برنامه تلویزیونی «ال چیرینگیتو» اسپانیا؛ کارلوتو در تمرین دیروز بازیکنانش را جمع کرد و به آنها گفت; “بعضی از شما می توانید قهرمانی در لیگ قهرمانان را برای اولین بار تجربه کنید، برخی از شما ممکن است آخرین قهرمانی خود را در این رقابت ها نیز تجربه کنید… همه شما می توانید تاریخ سازی کنید” که می تواند انگیزه مضاعفی به بازیکنان رئال بدهد. .

آنچلوتی ۶۴ ساله که در اولین دوره حضورش روی نیمکت رئال مادرید (۲۰۱۳-۲۰۱۵) دسیما (دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا) را برای این تیم به ارمغان آورد، در دومین دوره حضور خود چهاردهمین قهرمانی را به دست آورد. روی نیمکت کهکشانی ها در فصل ۲۰۲۱-۲۲. رئال برای ثبت نام در لیگ قهرمانان اروپا و حالا این شانس را دارد که سومین قهرمانی خود را با رئال در این رقابت ها و پانزدهمین قهرمانی مادرید کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا