ترندهای روز

توافق شبکه نسیم با مهران مدیری و فرزاد حسنی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مدیر شبکه نسیم ضمن اعلام برنامه های جدید شبکه نسیم بر سیاست صدا و سیما برای همکاری با هنرمندان سرشناس تاکید کرد و از توافق با آنها خبر داد و در عین حال توافق سیما با مهران را تایید کرد. مدیری برای ساخت سریال نمایشی.

وی درباره جزئیات برنامه های جدید این شبکه توضیح داد: «هزار و یک» با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است و «مسابقه بی سابقه» با اجرای فرزاد حسنی مراحل پیش را پشت سر می گذارد. -مراحل تولید

خوشرو در این نشست این خبر را اعلام کرد که برنامه «بگو بخند» از ابتدا پخش شد مهر آغاز می شود، گفت: برنامه سرنخ ها نیز با اجرای کامران تفتی شکل گرفته است. برنامه «مسابقه بی سابقه» شبیه به «مسابقه هفتگی» مرحوم منوچهر نوذری است که با اجرای فرزاد حسنی در مرحله پیش تولید قرار دارد.

مدیر شبکه نسیم از پخش فصل دوم «برمودا» با اجرای کامران نجف زاده خبر داد و گفت: این برنامه در حال تولید است. همچنین برنامه نوا در زمینه خیاطی و مد برای بانوان از ابتدا مهر روی آنتن می رود. فصل جدید «کودک شو» نیز تا پایان پاییز روی آنتن می رود و متفاوت از شب یلدا خواهد بود.

خوشرو در ادامه گفت: «هزار و یک» نیز در مرحله ساخت دکور با محوریت شخصیت جناب خان قرار دارد و معتقدیم با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. بخشی از برنامه در مورد اعداد است. مذاکراتی با هنرمندان مطرح کشور و تا همین اواخر انجام شده است مهر به آنتن می رسد. همچنین برنامه «خوش نمک» رقابتی خودخواهانه بین نازهاست که هیچ سلبریتی و زرق و برق اضافه ای ندارد و پخش می شود.

خوشرو در پاسخ به سوالی مبنی بر کپی برداری از برنامه های جدید شبکه نسیم از «خندوانه» و «دورهمی» گفت: نمی خواهیم کپی کنیم. خود آن برنامه ها در جاهای دیگر الگوبرداری شدند. هیچ گروه عاقلی سرمایه خود را از دست نمی دهد و ما آماده ادامه برنامه های موفق هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره بررسی مبهم برنامه «از قصه» اظهار کرد: نظرسنجی اعلام شده درباره «از قصه» نظرسنجی پژوهشگاه نبوده است. او احتمالا در نظرسنجی های آینده جایگاه خوبی خواهد داشت.

خوشرو درباره برنامه «دورهمی» افزود: برنامه «دورهمی» مشکل آقای مدیری نیست. آقای مدیری برای کارهای نمایشی قرارداد بسته است. موضوع یک بحث اداری با تهیه کننده است که اگر حل شود فصل پنجم آن پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا