فناوری

توزیع بیش از ۱۲ میلیون قوطی شیر خشک در آذر / تغییر قیمتی برای مصرف‌کننده واقعی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، سجاد اسماعیلی با اشاره به فعالیت شبانه روزی چرخه عرضه و توزیع شیر گفت: با تخصیص ارز و عرضه مناسب. از مواد اولیه شیرخشک در ماه های اخیر تولید این محصول افزایش چشمگیری داشته است. همچنین با نظارت میدانی سرعت توزیع شیرخشک به داروخانه ها و در نهایت به مصرف کننده بسیار بیشتر از قبل شده است.

وی افزود: در حال حاضر مشکلی برای تامین شیرخشک معمولی وجود ندارد.سازماندهی شده است) وجود ندارد و بازار به تعادل عرضه و تقاضا رسیده است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه سازمان غذا و دارو علاوه بر نظارت بر کیفیت محصولات سلامت محور، تسهیل دسترسی مردم به این محصولات را از وظایف ذاتی خود می داند و گفت: با اجرای طرح ساماندهی شیر. پودر ضمن تعدیل سیاست های ارزی این حوزه. و برای حمایت از تولیدکنندگان این حوزه تغییر قیمت در این محصول برای مصرف کننده واقعی و با ارائه ارائه نمی شود. کد ملی برای کودکان زیر دو سال شیر خشک بدون تغییر قیمت موجود است.

وی تصریح کرد: تغییر سیاست های ارزی و اصلاح قیمت شیرخشک بر اساس درخواست تولیدکنندگان و در راستای حمایت آنها و مصوبه ستاد تنظیم بازار انجام شده است و مشکلی در بازار وجود ندارد. . چرخه تامین مواد اولیه و تولید شیرخشک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا