بانک و بیمه

توسعه همکاری‌ها با پتروشیمی‌ها رویکرد اصلی بانک صادرات ایران در دوره تحول است

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات، محسن سیفی به همراه یاسر مرادی عضو هیئت عامل، سید کاظم مرتضوی اسکوی نایب رئیس شعبه، محمد وطن پور معاون بانک جام، مجید مهراسابی معاون بین الملل، عباس حیدری جامبزوری استانی مدیر شعبه. بوشهر و غلامرضا طالبیان رئیس اداره کل بانکداری شرکتی در این مراسم ضمن بررسی نیازها و خواسته ها، روند همکاری در شرکت های پتروشیمی را بررسی کردند و ظرفیت ها و امکانات این بانک را برای همکاری و تعامل با این شرکت ها بررسی کردند. استراتژی های بانک برای رفع نیازهای تامین مالی آنها به تشریح همکاری ها و رویکردهای دوجانبه بانک صادرات ایران در دوره تحول و تعاملات توسعه ای با شرکت ها و صنایع بزرگ کشور از جمله فعالان صنعت پتروشیمی پرداختند.

در این دیدارها، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی با ابراز امیدواری از حمایت بانک صادرات ایران در سال جاری، برای توسعه تعاملات و تقویت همکاری های دوجانبه در سال آتی ابراز امیدواری کردند و تسریع در اجرا را ضروری دانستند. استعلام از شرکت های پتروشیمی

یاسر مرادی، عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران نیز با بیان رویکرد این بانک در مرحله تحول افزایش سهم شرکت های پتروشیمی، خواستار پیگیری و تسریع در روند امور مربوط به این شرکت ها از معاونان ذیربط شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا