ورزشی

توصیه از بالا برای کاهش محرومیت علیرضا بیرانوند

در شرایطی که کمیته تعیین تکلیف بازیکنان فدراسیون فوتبال هنوز تصمیم خود را در خصوص پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ یک طرفه و همچنین شکایت آنها از باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام نکرده است. به فدراسیون فوتبال برای کاهش محرومیت احتمالی این بازیکن اعلام شده است. برای پیدا کردن

این توصیه به این دلیل مطرح شد که در گمانه زنی های پیش از صدور نهایی رای، عنوان شده بود که علیرضا بیرانوند به پرداخت حدود ۲۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس محکوم و به مدت چهار ماه از میادین محروم خواهد شد.

به همین دلیل یکی از مقامات ارشد کشور به فدراسیون فوتبال توصیه کرده است که محرومیت دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را کاهش دهد تا این بازیکن هم برای تیم ملی و هم برای تراکتورسازی بازی کند. این مسئول که اصالتا تبریزی است تنها پیشنهاد و توصیه خود را مطرح کرده و تصمیم نهایی با فدراسیون فوتبال است.

البته برخی نمایندگان مجلس برای کاهش محرومیت دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تلاش کرده و مذاکراتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داده اند که هنوز نتیجه این مذاکرات مشخص نشده است. یکی از دلایل تاخیر در صدور رای همین فراخوان ها و توصیه هاست.

فدراسیون فوتبال که زمان زیادی را صرف رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند کرده، در حال بررسی شرایط این پرونده برای کاهش رای نهایی است. اما رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرده است که استقلال کمیته تعیین وضعیت باید حفظ شود و طبق اساسنامه رای صادر شود.

با این حال، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا حتی در صورت کاهش محرومیت دروازه بان تراکتورسازی و تیم ملی ایران، از میزان مالی این رای کاسته نشود و علیرضا بیرانوند مجبور شود مبلغ اعلام شده را به این تیم پرداخت کند. باشگاه پرسپولیس.

پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند در شرایطی که قرار است دیدار دو تیم سرخپوشان تهرانی و تبریزی در هفته دوم لیگ بیست و چهارم، پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه سهند برگزار شود، هنوز صادر نشده است. ورزشگاه تبریز و علیرضا بیرانوند در صورت صدور حکم، نشید مانند بازی هفته اول داخل دروازه تراکتور خواهد بود.

به نظر می رسد با توجه به حساسیت های این دیدار و شرایطی که هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نظر گرفته اند، تصمیم کمیته تصمیم گیری به بعد از بازی با پرسپولیس موکول شود تا علیرضا بیرانوند برای تیم تبریزی به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا