ترندهای روز

توصیه سردار حاجی‌زاده به طرفداران جلیلی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزنامه جوان نوشت: لذا نیروهای انقلاب از هرگونه اظهار نظر در مورد روند افق میهنات و میزان آرای خود که با این واقعیت مسلم منافات دارد خودداری کنند. و حتی اگر مقاله ای در انتقاد از رفتار مدعیانی که مدعی حمایت از کاندیدای پیروز شده اند نوشته شود، نباید چنین مطالبی را نقض رای رئیس جمهور پیروز دانست.

توصیه سردار حاجی زاده به هواداران جلیلی

روند برگزاری دو افق میهنات و مشارکت ۵۵ میلیون نفری مردم و افق میهن یکی از نامزدهای اصلح ریاست جمهوری به عنوان “نامزد اصلح از نظر مردم” را از بزرگترین افتخارات نظام اسلامی و یکی از پیروزی های چشمگیر ملت ایران در نیم قرن حیات سیاسی خود.

نگاه صحیح این است که با فاصله کمی از شهادت رئیس جمهور عزیز سید ابراهیم رئیسی، دو افق میهنات به فاصله یک هفته با حضور دهها میلیونی مردم شریف ایران برگزار می شود. در این مدت کشور با آرامش اداره می شد و کوچکترین مشکلی پیش نمی آمد. نیازی به توضیح نیست که چنین حوادثی در کشورهای دیگر می تواند منشاء بحران های بزرگ باشد.

ملت شریف ایران آقای دکتر بهزیکیان را از بین نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان افق میهن می کنند. قطعاً رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور ۱۶ میلیون رأی دهنده نیست، اما امروز رئیس جمهور ۸۵ میلیون نفر است و همه ملت و مسئولان باید از اجرای برنامه های کلان کشور حمایت کنند و به یاد داشته باشند که حمایت از یک نامزد و رقابت خاص. مربوط به قبل از افق میهنات است. امروز نظام اسلامی، ملت بزرگ و شریف ایران و بالاتر از همه مقام معظم رهبری در میدان پیروز هستند و باید خدای متعال را شکر و سپاسگزار این پیروزی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا