ورزشی

توصیه مهم به نکونام برای داربی/ سیاست داشته باش!

جواد قراب روز چهارشنبه در خصوص شهرآورد گفت: با توجه به برنامه ای که از استقلال می بینم و علاقه زیاد بچه ها به جواد نکونام، شبیه زمان فرهاد مجیدی شده است. شرایطی شده است که بچه ها می خواهند بازی را ببرند و قطعاً به یکی از جذاب ترین بازی ها تبدیل خواهد شد. فکر می کنم هر دو تیم گل می زنند.

وی ادامه داد: حتما گل های بیشتری خواهیم زد و استقلال با اختلاف یک گل یا حداکثر ۲ گل پیروز می شود. باید بگویم پرسپولیس تیم خوبی است اما الان دو مدافع میانی ندارد.

آیا قهرمان لیگ این بازی را ترک خواهد کرد؟ قراب در پاسخ به این سوال گفت: اگر ما پیروز شویم بله اما اگر آنها پیروز شوند خیر. چون به تیم های فعلی نگاه کنید. ملوان دیگر ملوان چند سال پیش نیست و ستاره شده اند. مهدی تارتار خیلی خوب با آنها کار می کند. رقبای سرسختی در لیگ وجود دارد. اگر استقلال ببرد اختلاف ۶ امتیازی می شود اما پرسپولیس نه، پرسپولیس به استقلال می رسد. پرسپولیس اگر ببازد کورس را ترک می کند و استقلال صعود می کند.

بازیکن سابق استقلال درباره اختلافات کادر فنی و مدیریت آبی پوشان گفت: از این اختلافات می ترسم. نمیدونم خدا میدونه کی شروع کرده و دست کیه. اگر این مسائل حل نشود واقعا به تیم آسیب می زند.

چه توصیه ای به جواد نکونام دارید؟ بازیکن سابق استقلال در این خصوص گفت: با توجه به اینکه او فردی با شخصیت و پسر خوبی است، تیمش را دوست دارد و به آن علاقه دارد اما به نظرم باید کمی از عصبانیت خود دور شود تا خودش را کنترل کند و با آن برخورد کند. سیاست. آهسته او باید سیاست داشته باشد، اما باید با سرمربی و باشگاه برخورد کند، زیرا الان بهترین زمان برای نتیجه گرفتن است.

وی در تحلیل عملکرد استقلال در این فصل با حضور نکونام گفت: فوق العاده بوده است. چه کسی می توانست این تیم را اینگونه بزرگ کند؟ الان این جلال الدین مشاریپوف اومده و واقعا عالیه. او بازیکن بسیار خوبی است. او بهتر از جپاروف نیست اما چیزی از او کم ندارد و همه جا بازی می کند. می گویند در پست تخصصی او را بازی نمی دهند اما این حرف ها قشنگ نیست. بازیکن باید در تمام پست ها بازی کند.

قراب درباره خاطراتش از شهرآورد تهران گفت: خاطرات زیادی از داربیس دارم. ما در یک بازی ۲-۰ عقب بودیم و ۳-۲ پیروز شدیم. من هم یکی از گلزنان بودم و بعد ۱۳ نفر به شوروی رفتیم. امیدوارم اگر جواد با سیاست رفتار کند و بچه هایی که با جان و دل بازی می کنند، برنده شوند، شانس اصلی قهرمانی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا