ترندهای روز

توضیحات طرف دعوای صابر ابر درباره ادعاهای او

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

بهادر برزگر طرف دعوای صابر ابر درباره ادعاهای این بازیگر مبنی بر ایجاد اغتشاش هر از گاهی نوشت:

من قصد ندارم پاسخ حاضر را به جای سیاه نمایی و باج خواهی در فضای مجازی، پرونده اختلاف حقوقی مشترک بین موجر و مستاجر و آنها، به صحنه ای برای خودنمایی و ظلم به شیوه آقای ابر تبدیل کنم. اختلافات – که منشأ چیزی جز اسراف و فرصت طلبی شخصی نیست. آقای ابر ندارد – به موضوع امنیت در سطح کلان جامعه و با تهمت زدن به وضعیت امنیتی کشور، موجی از نگرانی و احساس ناامنی را در بین شهروندان ایجاد خواهم کرد.

ماجرای مذکور مانند تمامی دعاوی مطروحه در محاکم قضایی صرفاً دعوای منافع مادی است که نزدیک به ۵ سال به طول انجامیده و اکنون آقای ابر در صدد سوء استفاده از وجهه عمومی خود است تا مرجع قضایی رای خود را صادر کند. به نفع تحت فشار قرار دادن

وی در گذشته نیز به همین ترتیب به قاضی پرونده اصرار داشت که هنرمندی شناخته شده در سطح بین المللی است تا جایی که قاضی محترم در متن رأی صادره ضمن اشاره صریح به شهرت جهانی آقای ابر؟ هرگونه تماس من با ایشان و حتی نزدیک بودن به ایشان تا ۲ سال ممنوع و مستوجب مجازات است تا به گفته ایشان اغتشاش احتمالی من باعث بی اعتباری کشور در سطح بین المللی نشود.

حکم ناعادلانه ای که اگرچه در مرحله تجدیدنظر نقض شد، اما به خوبی اثربخشی دادگاه از این گونه باج گیری ها و هیاهوی آن را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا