طلا و ارز

توضیح در مورد نرخ قیمت محصولات در بازارهای میوه و تره‌بار – افق میهن

معاون مدیریت میوه و سبزیجات توسط شهرداری تهران گفت: قیمت میوه در سازمان مدیریت میدانی حدود ۲ ٪ پایین تر از قیمت متوسط تهران است. اگر این کاهش سقوط کند ، ما در واقع باید میدان اصلی را بررسی کنیم تا قیمت را کاهش دهیم تا بتوانیم قیمت را کاهش دهیم.

به گفته افق میهن ، محمد سارابین ، معاون مدیر عملیات و مدیریت بهداشت در جامعه تهران ، گفت: سازمان میوه و سبزیجات در پاسخ به اظهارات اتحادیه و سبزیجات تهران و سبزیجات ، که قیمت میوه بالا است در حالی که فصل تابستان کاهش می یابد. علاوه بر دستگاه های تولیدی ، دستگاه هایی که تولید را مدیریت می کنند نیز باید مسئول باشند.

Mirabin Repeaded: سازمان مدیریت میدانی یک سازمان فروشنده و یک سازمان خدمات است ، نه یک سازمان تولیدی. این سازمان تولید نمی کند ، اما این وظیفه توزیع محصولات است. کاربران از منطقه مرکزی آمده و محصولاتی را که برای فروش در مراکز تأمین مانند مربع و بازارها به فروش می رسانند ، تحویل می دهند.

وی گفت: “قیمت ها با قیمت قیمت های موجود در سازمان تعیین می شوند.” کمیته قبل از تعیین نرخ محصول ، یک کار متخصص عمیق تر و عمیق را در سطح شهر و در مراکز تأمین مانند میدان مرکزی انجام می دهد. این متخصص شامل قیمت در مناطق مختلف شهر است و سپس با چندین مدیر میدانی و نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله نظارت و بستر تولید انجام می شود. آنها قیمت ها را در شمال ، جنوب ، شرق و غرب شهر جمع می کنند و قیمت متوسط کسب می کنند. بر اساس این قیمت ها ، قیمت ها افزایش می یابد.

میرابین گفت: “طبق اعلام بانک مرکزی ، ما در حال حاضر حدود ۲ درصد پایین تر از قیمت متوسط تهران می فروشیم.” قیمت میوه های خارجی نیز حدود ۲ ٪ پایین تر از میانگین قیمت تهران است. به همین ترتیب ، لوبیا ۲ ٪ ، ۲ درصد ، گوشت گاو ۲ درصد ، گوسفند ۲ درصد ، طیور ۲ درصد ، تخم مرغ ۲ ٪ و مواد اولیه اولیه زیر قیمت متوسط تهران است.

وی گفت: “البته ، این نتیجه کمیته قیمت ما است که به میانگین قیمت تهران می رسد و سپس قیمت اپراتور میدانی را با قیمت مناسب تحویل می دهد و می تواند یک سود سود منظم و منطقی را ارائه دهد.” این فرایند نشان می دهد که سازمان مدیریت قیمت تابعی از قیمت های مربع مرکزی است.

وی افزود: “اگر قیمت در منطقه مرکزی پایین باشد ، ما البته همان کاهش قیمت را در مربع ها و بازارهای خود ثبت خواهیم کرد و اگر قیمت در منطقه مرکزی افزایش یابد ، قیمت در تهران با همان حذف ۵ درصد که ذکر کردم افزایش می یابد.” این قیمت ها در نوسان هستند. وقتی می گوییم این زیاد است ، ریشه او در جای دیگری است و نه در سازمان. این در حال حاضر در منطقه مرکزی نیست ، بلکه در کابین های زمینه های اداری است.

سراب گفت: “اگر قیمت سازمان مدیریت میدانی پایین تر باشد ، اپراتور ما اساساً بار را تحویل نمی دهد و در صورت عدم موفقیت ، نتیجه برعکس است ، به این معنی که بازارهای و غرفه های ما از محصول عاری هستند.” در این حالت ، مردم مجبورند این پیشنهاد را از طریق تهران ارائه دهند و قیمت را افزایش می دهند. بنابراین ، سازمان مدیریت قیمت با قیمت تهران رابطه دارد.

وی گفت: “اگر قیمت در منطقه مرکزی افزایش یابد ، ما لازم نیست که قیمت خودمان را افزایش دهیم تا بگوییم این رابطه مشاهده می شود.” اگر قیمت در منطقه مرکزی ، که اساساً برای ما چیزی نیست ، قیمت میدان مرکزی تحت تأثیر عرضه و تقاضا افزایش می یابد. کاشف ما نیز مجبور است از آنجا بخرد ، و ما باید قیمت را تعیین کنیم تا اپراتور بتواند در منطقه مرکزی خریداری کند.

در پایان ، وی تأکید کرد که قیمت سازمان مدیریت حدود ۲ ٪ پایین تر از میانگین قیمت تهران است. اگر این کاهش سقوط کند ، ما در واقع باید میدان اصلی را بررسی کنیم تا قیمت را کاهش دهیم تا بتوانیم قیمت را کاهش دهیم. این یک بحث مقدماتی است. اگر این پیشنهاد بارهای و در سطحی باشد که تولید کننده بتواند به نفع خاص خود باشد ، البته با قیمت بهتری ارائه می شود.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا