اخبار اقتصاد ایران

توضیح سایپا در خصوص ثبت‌نام‌کنندگان شاهین پس از حذف افراد در سامانه یکپارچه

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: امکان ویرایش اطلاعات در سامانه یکپارچه خودرو در اختیار شرکت سایپا وجود ندارد و مدیریت این سامانه توسط شرکت ایران فاوا انجام می شود.

افق میهن، گروه خودروسازی سایپا به منظور تنویر افکار عمومی و اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، حذف افراد در سامانه یکپارچه خودرو را تشریح کرد.

در این توضیح آمده است: گروه خودروسازی سایپا در راستای اجرای عرضه محصولات در سامانه جامع یکپارچه، نسبت به اعلام ظرفیت اختصاصی قابل عرضه که بر اساس ظرفیت تولید و میزان تعهدات، به مراجع ذیصلاح و اخذ مجوزهای لازم که با توجه به استقبال تعداد چشمگیر متقاضیان و ثبت درخواست ها چندین برابر ظرفیت در فصول مختلف سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در سامانه جامع یکپارچه می باشد و شرکت سایپا نیز با توجه به ظرفیت تولید خود به فراخوان متقاضیان برای ثبت نام نهایی و پرداخت اقدام کرد و در ماه های پایانی روند تحویل خودرو در آینده ادامه خواهد داشت.

گروه خودروسازی سایپا افزود: استراتژی گروه خودروسازی سایپا پاسخگویی به نیاز مشتریان به گونه ای است که در صورت وجود ظرفیت تولید، خودروی درخواستی متقاضیان در فصل خود اعلام شود و یا در غیر این صورت خودروی جایگزین اعلام شود. به آنها ارائه شود و این در مورد متقاضیان با اولویت در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ نیز به همین ترتیب هستند و فراخوان های قبلی به عنوان پیشنهاد به متقاضیان اعلام شده است و در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ طبق اعلام شرایط تولید، خودروی ثبت نامی یا خودروی جایگزین به این دسته از متقاضیان ارائه می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا