اخبار اقتصاد ایران

توقیف موتورسیکلت‌های ۱۰۰۰ سی سی و ۴۰۰ سی سی قاچاق در لاهیجان

سرهنگ حمید محمدی نسب فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۰۰۰ سی سی و ۴۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

افق میهن فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۰۰۰ سی سی و ۴۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی نسب با اشاره به اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه است، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی را امری ضروری دانست. گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران. .

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی و رصد نامحسوس برخی از نقاط، دو دستگاه موتورسیکلت هوندا CB 1000 سی سی و CB 400 سی سی را در دو واحد صنفی مشاهده کردند. موتورسیکلت های مذکور فاقد مدارک بوده و قاچاق نمی باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از توقیف این دو دستگاه موتورسیکلت و شناسایی متهم ۴۲ ساله و ۳۹ ساله در این خصوص به مقام قضایی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی هوندا CB را برآورد کردند. موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی ۱۰ میلیارد ریال و موتور سیکلت CB400 سی سی ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کنند و هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا