اخبار اقتصاد ایران

تولید آرد کامل در شرکت آرد تجارت رودسر؛ به زودی

مدیرعامل شرکت آرد تجارت رودسر، توزیع آرد این کارخانه را بین ۲۲۰ تا ۲۸۰ تن در روز دانست و تاکید کرد: سه نوع آرد نول، استار و سبوس دار تولید می کنیم و در آینده نزدیک به صورت کامل تولید خواهیم کرد. آرد در استان را در دستور کار داریم.

افق میهن خسرو آرنگ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به همراه جمعی از مدیران شهرستان آستانه اشرفیه از شرکت آرد تجارت رودسر بازدید کرد.

محمدتقی هادی پور، مدیرعامل شرکت بازرگانی آرد رودسر نیز با بیان اینکه این کارخانه با اشتغال ۱۰۰ نفر جزء ۱۰ کارخانه برتر کشور است، ظرفیت تخلیه روزانه گندم در این کارخانه را بین ۴۵ تا ۱۰۰ واحد اعلام کرد. تریل ها
وی از نصب و راه اندازی دستگاه آسیاب گندم دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان در راستای ارتقای کیفیت آرد و رضایت مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید آرد این کارخانه ۳۵۰ تن در هر واحد است. روز و ۱۰ سیلو ۲۵۰۰ تنی انبار گندم و هشت سیلو ۱۵۰ تنی برای نگهداری آرد داریم.
مدیرعامل شرکت آرد تجارت رودسر، توزیع آرد این کارخانه را بین ۲۲۰ تا ۲۸۰ تن در روز دانست و تاکید کرد: سه نوع آرد نول، ستاره و سبوس دار تولید می کنیم و در آینده نزدیک تولید خواهیم کرد. آرد کامل در استان. را در دستور کار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا