فناوری

تولید محتوای راهبردی در دانشگاه افسری مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، سردار علی فضلی امروز – دوشنبه ۲۹ آذرماه – در مراسم تجلیل از برگزیدگان علم و تحقیقات سپاه در دانشگاه امام حسین (ع) گفت: اردیبهشت فرصت حضور در اردوگاه امام صادق (ع) را داشتم. ۱, ۲۰۱۷.

وی با بیان اینکه دانشگاه افسری وظیفه تربیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای اداره ایران اسلامی بر عهده دارد، افزود: مقام معظم رهبری ۱۳ سال هر سال در دانشگاه افسری حضور داشتند و هر سال بیانات و انتظاراتی داشتند. و انتظارات از زاویه ای متفاوت.”

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با وجود دو هزار درس تدریس شده در دانشگاه، مطالب و کتاب کم داشتیم و تجربه و تجربه قبلی در مورد نحوه شروع کار نداشتیم، به همین دلیل به آن متوسل شدیم. به اردوگاه امام صادق (علیه السلام). ) شدیم

سردار فضلی ادامه داد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نیازمند ستادی بودیم تا در عرصه کار عملی گام برداریم تا اقشار مهم برای این منظور پای کار بیایند چرا که تنها با اخلاق نمی توانیم به نتیجه مطلوب برسیم. دستورالعمل ها و توصیه ها

تشکیل قرارگاه امام صادق (ع) اتفاق مهمی بود

وی تصریح کرد: از بدو تأسیس امام صادق(ع)، ۱۳۴ عنوان کتاب منتشر و ۲۵۴ عنوان کتاب تألیف شده است. کار عالی و منحصر به فردی انجام شده است و من صمیمانه از آن قدردانی می کنم زیرا یک کتاب استراتژی از نوشتن تا نظارت، داوری و کل فرآیند بسیار زمان بر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: نکته مهمی که در قرارگاه باید به آن توجه شود که در کتاب قبلی ما تا حدودی خالی بود بیان صریح قرآن، احادیث، احادیث و بیانات ائمه اطهار(ع) است. اطهر (علیه السلام). انقلاب اسلامی و همچنین اعلامیه هشت سال دفاع مقدس و جبهه. مقاومت است.

سردار فضلی گفت: برای الگوسازی باید این مجموعه فرآیندها در دستور کار قرار گیرد تا افسر شایسته انقلاب اسلامی تربیت شود تا به عاقبت الهی منتهی شود.

وی گفت: درخواست من از همه شما توجه به محتوا است چرا که محتوا مهمترین محوری است که در دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: باید از فرصت هایی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم که هم اکنون به خوبی هدایت شده و تا حد زیادی دنبال می شود و افق بسیار روشنی در پیش است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا