اخبار بورس

تولید نخستین دستگاه کارتخوان با قابلیت سیستم عامل اندروید در کشور/ رویکرد “توسن” افزایش عمق تولید در کشور است/ سامانه TECHSTORE حاصل تلاش 20 ساله “توسن”

در کنفرانس مطبوعاتی شرکت تکنو توسان به موارد زیر اشاره شد:

مدیرعامل شرکت توسون تکنو گفت: برای اولین بار در کشور کارت خوان با ویژگی های سیستم عامل اندروید تولید کردیم که از نظر امنیت و خدمات رسانی به مشتریان بی عیب و نقص است.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلنشست خبری شرکت توسون تکنو روز گذشته با حضور خبرنگاران در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسون تکنو در خصوص اهمیت ارزیابی دانش بنیان برای کارت خوان تکنو M500 گفت: این کارتخوان یکی از بهترین محصولات ماست. طراحی و سرمایه گذاری این دستگاه توسط شرکت توسون تکنو انجام شده و در بازار ایران و خارج عرضه خواهد شد.

وی افزود: مالکیت معنوی این کارتخوان متعلق به شرکت توسن تکنو است و «توسن» اولین شرکتی است که ارزیابی دانش بنیان را در زمینه نرم افزار، سخت افزار و بسترهای مدیریتی کارتخوان ها کسب کرده است.

مظاهری تاکید کرد: تولید بدون در نظر گرفتن موضوع دانش بنیان کاملا بی فایده و ناقص است و این موضوع از منظر اقتصادی و تجاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین توسعه کسب و کار باید به سمت توسعه دانش بنیان حرکت کند.

مدیرعامل «توسن» ادامه داد: حتی اگر همکاران ما در چین با ما همکاری نکنند می‌توانیم بدون وابستگی به دانش فنی به تولید این دستگاه ادامه دهیم.

وی همچنین اظهار داشت: برای اولین بار در کشور کارتخوان با قابلیت سیستم عامل اندروید تولید کردیم که از نظر امنیت و خدمات پس از فروش بی عیب و نقص است. خدمات پس از فروش این محصول نیز هدفمند است. در شرکت های سخت افزاری و دانش بنیان که خدمات پس از فروش را برای دانش بنیان و جستجوی محصولات فناورانه ارائه می دهند.

مظاهری خاطرنشان کرد: ساخت نمونه برد این دستگاه به صورت داخلی انجام می شود. ما همچنین به طور کامل بر افزایش مقیاس تولید برای توسعه بیشتر آن در سال آینده متمرکز هستیم. تا به امروز یک میلیون دستگاه کارتخوان توسون تکنو در کشور تولید شده است. دارای کارتخوان ها و ویژگی های گوشی های اندرویدی شبیه سازی شده است که به طور کامل برای شرکت های FMCG قابل استفاده است.

در ادامه این نشست، احسان بیندر، معاون توسعه محصولات نرم افزاری شرکت توسان تکنو توضیح داد: علاوه بر ارائه خدمات سخت افزاری، به خدمات نرم افزاری برای ماژول های دستگاه های دیگر روی آورده ایم که در این زمینه، سیستم مدیریت پایانه پرداخت الکترونیکی TECHSTORE است. تحویل داده شد.

بایندر ادامه داد: استفاده از سامانه مدیریت پایانه های پرداخت الکترونیک (TECHSTORE) هزینه های عملیاتی شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک را کاهش می دهد. می توان گفت این سیستم بدون نمونه خارجی باعث شده تا توسون تکنو وارد زنجیره تامین جهانی شود و زمینه صادرات محصول را ایجاد کند.

وی در خصوص ویژگی خاص این سامانه گفت: سامانه TECHSTORE دانش بنیان است و می تواند تمامی دستگاه های دیگر شرکت توسون تکنو را پشتیبانی کند.

به گفته معاون توسعه محصولات این شرکت، Tosun Techno، از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به ارسال پیام های فردی و گروهی به گیرندگان، مدیریت همزمان اپلیکیشن ها و ارسال آپدیت ها بدون نیاز به مراجعه حضوری به سرورها اشاره کرد.

در این مراسم علی عزیزی مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت توسن تکنو اظهار داشت: این سامانه دانش بنیان حاصل ۲۰ سال تلاش شرکت توسن تکنو است و برای اولین بار در کشور معرفی شد.

وی تصریح کرد: رویکرد شرکت; افزایش عمق دانش تولید در کشور. ما با تولید سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری پایانه های پرداخت الکترونیکی به این هدف دست یافته ایم. کارت خوان تکنو M500 اولین محصول کلاسیک اسمارت است که توسط شرکت توسن تکنو طراحی شده و موفق به کسب رتبه دانش بانیان شده است.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار توسن در همین راستا ادامه داد: سعی کردیم با تعویض پین پد سهولت استفاده از این دستگاه را به مشتری ارائه دهیم. کارتخوان ها بخش بزرگی از هزینه ها را برای PSP ها و مشاغل کاهش می دهند. این عملکرد باعث شد تا در هزینه های پرسنل نیز صرفه جویی شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا