اخبار اقتصاد ایران

تولید و صادرکنندگان از ستون‌های برندینگ منطقه آزاد انزلی است

سیاهکارزاده در دیدار با انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان:

محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: تولید و صادرکنندگان یکی از ارکان برندسازی منطقه آزاد انزلی هستند و یکی از مهمترین محورهای شناسایی این منطقه، فعالان اقتصادی در حال فعالیت هستند. در آن

ایران تحلیل، در راستای ارزیابی توانمندی ها و آشنایی مستقیم با مسائل فعالان اقتصادی اولین منطقه آزاد شمال کشور، محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی میزبان اعضای کانون سرمایه‌گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی بود و در این نشست به بررسی سازوکارهای هم‌افزایی و ارتقای کمی و کیفی سرمایه‌گذاران فعلی و جدید در منطقه پرداخت.

وی با بیان اینکه دیدار با سرمایه گذاران و کارآفرینان از اولویت های کاری خود بوده است، از وجود ارتباط خوب بین دستگاه های مختلف سازمان خود به ویژه معاونت اقتصادی و بخش خصوصی ابراز خرسندی کرد و افزود: تولید و صادرکنندگان از جمله این موارد هستند. ارکان برندسازی مناطق آزاد انزلی است و یکی از مهمترین محورهای شناسایی این منطقه، فعالان اقتصادی فعال در آن هستند.

سیاهکارزاده با ارائه تحلیلی از الزامات چابکی و به روز رسانی شرح وظایف، وظایف و حتی وظایف ویژه حوزه های مختلف سازمان در قبال تحولات و تحولات بازار داخلی و خارجی، اظهار داشت: مهمترین اولویت فعلی که نیاز به بازنگری و گنجاندن در برنامه های کاری سازمان و بخش خصوصی، با هدف دوره بهره برداری از طرح ملی اتصال ریلی به منطقه آزاد انزلی است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در معادلات ترانزیتی و حمل و نقل کشورهای حاشیه دریای خزر و اتحادیه اقتصادی اوراسیا با غرب و جنوب آسیا در همین راستا نقش محوری داشتند و گفت: با توجه به روند افزایش سرمایه سرمایه گذاران علاقه مند به حضور در منطقه آزاد انزلی که قطعا پس از اتصال ریلی روند صعودی دو چندان خواهد داشت، توسعه کمی و کیفی اعضا و همکاری در جذب سرمایه گذاران جدید را می توان از جمله مواردی دانست. مهم ترین استراتژی های هم افزایی

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری امور و دغدغه های سرمایه گذاران توسط تمامی دستگاه های سازمان با محوریت معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری اظهار داشت: حضور سرمایه گذاران جدید موجب تقویت تشکل های صنفی و اساسا یکی از الگوها می شود. همکاری می تواند بررسی طرح های سرمایه گذاری ارائه شده و سرمایه گذاران جدید باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اولویت را در جذب سرمایه گذاران جدید با فعالان اقتصادی موجود بیان کرد و افزود: ارائه خدمات تخصصی، کارشناسی و سلامت محور مهمترین شاخص ارزیابی همکاران سازمان منطقه آزاد انزلی است.

وی با استقبال از مباحث مطرح شده توسط اعضای انجمن از تداوم جلسات کارشناسی و ایجاد مکانیزم ارتباط مستقیم با مدیرعامل سازمان خبر داد و اظهار داشت: هم افزایی بخش خصوصی و دولتی همراه با پیگیری مستمر موضوعات. مهمترین مکانیسم اجرای کامل قوانین و مقررات برای حداکثر بهره برداری است. فعالان اقتصادی از جمله مزایا و معافیت های قانونی فعالیت در منطقه آزاد هستند.

لازم به ذکر است در این جلسه معاون رئیس جمهور و مدیران معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان حضور داشتند، اعضای کانون سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی به بیان مسائل و موضوعات مرتبط با فعالیت اقتصادی در انزلی پرداختند. منطقه آزاد و نوع همکاری سایر نهادهای دولتی برای اجرای قانون و مقررات. مناطق آزاد پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا