اخبار بورس

تولید و پایداری محصولات گل گهر بر پایه ذخایر است

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: با توجه به بیشتر عرصه های اختصاص یافته به شرکت گل گهر سرمایه گذاری های خوبی در حوزه اکتشاف انجام شده و انتظار داریم ذخایر خوبی به گل گهر اضافه شود.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در نشست شرکت سرمایه گذاری امید اظهار داشت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی است که توانسته است مقدار زیادی از آن را در اختیار صنایع پایین دستی و مواد اولیه قرار دهد. در سه سال گذشته با افزایش تولید برای تامین صنعت فولاد.

وی افزود: یکی از پتانسیل های گل گهر زیرمجموعه بودن بانک سپه و شرکت سرمایه گذاری امید است. با حمایت سهامداران حرفه ای گل گهر توانستیم زنجیره فولاد را در تنها نقطه خاورمیانه تکمیل کنیم.

عتیقی ادامه داد: این امر باعث کاهش چشمگیر هزینه های صنعت فولاد می شود چرا که هزینه حمل و نقل مواد برای صادرات بسیار کمتر از سایر صنایع خواهد بود. علاوه بر این، با کمک سهامداران عمده، زیرساخت های آب، برق و گاز را در نقطه ای از منطقه داریم.

مدیرعامل «کگل» تصریح کرد: شرکت گل گهر طی دو تا سه سال آینده محصولات طلا و مس را به سبد محصولات اضافه خواهد کرد. یکی از عواملی که می تواند باعث پایداری شرکت و حفظ تولید و فروش شود، تکمیل زنجیره تعریف شده در منطقه گل گهر است.

وی خاطرنشان کرد: تا یک سال آینده پروژه هایی را که از اوایل دهه ۱۴۰۰ شروع کرده بودیم شامل دو اسفنج و یک ورق ۳ میلیونی به بهره برداری می رسانیم که از جوایز این شرکت خواهد بود. همچنین اطلاعاتی در مورد پروژه های اکتشافی در ۶ تا ۷ ماه آینده ارائه خواهیم کرد.

عتیقی گفت: بخشی از سرمایه گذاری را در حوزه اکتشافات سرمایه گذاری کرده ایم. تولید و پایداری محصولات گل بر اساس ذخایر است. با توجه به حجم زیاد زمین های اختصاص یافته به شرکت گل گهر، سرمایه گذاری های خوبی در حوزه اکتشاف انجام شده است و انتظار داریم طی دو سال آینده، اکثر اکتشافات تکمیلی و تکمیلی در این مناطق انجام شود. سه سال. تا بتوانیم ذخایر خوبی را در اختیار گل گهر قرار دهیم

سال آینده زنجیره بشقاب را تکمیل خواهیم کرد

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر تصریح کرد: در محدوده میانی کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی از نظر کیفیت، بومی سازی و تولید نقش اساسی داشتیم. ما سال آینده زنجیره فلزی را به پایان خواهیم رساند. همچنین نیروگاه و خط لوله دوم گاز گل گهر در منطقه پشتیبانی گل گهر در آب های خلیج فارس را در نظر گرفتیم.

وی افزود: گل گهر به عنوان نقطه تولید استراتژیک ویژه تعریف می شود. در دو سه ماه آینده هر کدام از پروژه هایی را که در منطقه انتخاب کردیم در سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهیم کرد. این عملیات با پول آورده بانک سپه و سرمایه گذاری امید انجام می شود. در سال آینده فروش قابل توجهی نسبت به سایر شرکت های کشور خواهیم داشت و این چیزی نیست جز حمایت گروه سرمایه گذاری امید و حمایت گروه سرمایه گذاری امید از شرکت های زیرمجموعه ای مانند گل گهر و امیدواریم بتوانیم متولی خوبی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا