ترندهای روز

توهم ماده مخدر گل؛ انگیزه قتل ۳ مامور پلیس و یک شهروند عادی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

این حادثه مرگبار که بر اساس آخرین یافته ها به نظر می رسد به دلیل توهمات یک معتاد به مواد مخدر گل رخ داده است، دوشنبه شب ۳۰ اردیبهشت ماه اتفاق افتاد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که ماموران پلیس به مرد جوانی که در میدان نارمک ۴۹ در کنار موتور سیکلت خود ایستاده بود مشکوک شدند و مرد جوان با مشاهده پلیس متواری شد و یکی از ماموران با پای پیاده به تعقیب مظنون پرداخت. در این بین ماموران گشت موتوری به کمک همکار خود رفتند. در این بین یکی از شهروندان که متوجه شد ماموران پلیس به دنبال چه کسانی هستند به ماموران گفت که فرد تحت تعقیب به کدام سمت رفت. به این ترتیب ماموران به تعقیب وی پرداختند و مظنون متواری به دو مامور موتورسیکلت شلیک کرد. مأموران نیز به متهم تیراندازی کردند اما مرد جوان به فرار ادامه داد و در ابتدای خیابان نظام آباد به یک مامور و یک رهگذر تیراندازی کرد و با متشنج شدن جو و هیاهوی مردم موفق به فرار شد.

در ادامه این تیراندازی های مرگبار شبانه در حوالی جاگرکی بار دیگر به ماموران پلیس برخورد کرد. ماموران در حال بررسی و تحقیق در مورد سرقتی که در آن منطقه رخ داده بود تا موفق به دستگیری متهم پرونده سرقت شوند، عامل این تیراندازی های مرگبار با مشاهده ماموران مجدداً در خیابان شروع به تیراندازی کرد و به دو مامور دیگر تیراندازی کرد. . . علاوه بر این در این تیراندازی ها ۵ شهروند عادی نیز مجروح شدند و متهم دوباره متواری شد اما در نهایت ماموران گشت خودروی پلیس در خیابان سمنگان به همکاران خود پیوستند و در نهایت به جوان مسلح تیراندازی کردند و او را کشتند که این اتفاق تا پایان سال ادامه داشت. یک ساعت. ، تمام شده.

این در حالی بود که خبر شهادت قاضی امیرحسین علیمردان اولین افسر نیروی انتظامی را اعلام کرد. بازپرس ویژه قتل شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم به محل حادثه رفتند. در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل همان متهمی است که ساعتی پس از اولین درگیری با گلوله ماموران کشته شده است.

همچنین دو افسر مجروح به شهادت رسیدند و اسامی شهدای پلیس پایتخت توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سروان مسعود کرمی اعلام شد. ستوان دوم احسان منشی زاده و گروهبان یکم فرزاد روزبهانی اعلام شد.

پس از آن برادر یکی دیگر از قربانیان این تیراندازی ها به دادسرای امور جنایی شکایت کرد و گفت: برادرم برای خرید بیرون رفته بود که به ما اطلاع دادند که چه اتفاقی برایش افتاده است. حالا که حالش بهتر شده، آمده ایم شکایت کنیم و خواستار رسیدگی هستیم.

در شعبه دیگری از تحقیقات، پدر عامل اصلی این تیراندازی ها شناسایی شد و وی در تحقیقات پلیسی گفت: پسرم خانه مجردی داشت و با ما زندگی نمی کرد. رابطه او با ما هم خوب نبود. او به گل معتاد بود و توهمات خطرناکی داشت.

این پدر در خصوص اسلحه ای که پسرش داشت گفت: نمی دانم آن را از کجا آورده و تا جایی که می دانم لوستر فروشی داشت. الان که این اتفاقات افتاده من هم ناراحتم.

همچنین در ادامه تحقیقات، دختر مورد علاقه عامل این تیراندازی ها شناسایی و به ماموران گفت: دوست پسرم یک سال بود که معتاد گل بود و هر وقت از گل استفاده می کرد دچار توهم می شد و افراد را به شکل می دید. از موجودات مختلف، به همین دلیل او یک تفنگ خرید. افرادی را که می بینید به روش های مختلف ضربه بزنید.

در ادامه تحقیقات یکی از مجروحان این حادثه جان باخت و تعداد قربانیان مرد معتاد به چهار نفر رسید.

در حال حاضر با نتایج جدید تحقیقات برای مشخص شدن سایر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا