خودرو

تویوتا راوفور ترکیبی از قدرت و کارایی /تویوتا راوفور جدید با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته +فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، تویوتا راو ۴ یک SUV جمع و جور است که به دلیل طراحی جذاب و عملکرد قوی، تجربه ای اسپرت و راحت را ارائه می دهد و با امکانات ایمنی مختلف و فناوری های پیشرفته در تویوتا رافور آن را برای استفاده در شرایط مختلف جاده ای مناسب می کند. علاوه بر این، مصرف بهینه سوخت و دوام بالا از جمله ویژگی های خاص تویوتا رافور است که آن را به گزینه ای اقتصادی تبدیل کرده است.

طراحی ظاهری

تویوتا با طراحی جدید و متفاوت خود در نسل چهارم این خودرو تلاش کرده تا کاستی های نسل های قبلی را برطرف کند و ظاهر رافور را تا حد امکان جسورانه و مدرن جلوه دهد و در این امر نیز موفق بوده است. در واقع یکی از ویژگی های بارز تویوتا رافور که در فروش آن تاثیرگذار بوده، طراحی جسورانه آن به خصوص در قسمت جلویی خودرو است که چهره ای تهاجمی به رافور می بخشد.

تویوتا در سال ۲۰۱۶ با فیس لیفت روی رافور چهره کمی زیباتر به این خودرو داد و مهم ترین تغییر شکل زیباتر چراغ های جلو و عقب است. طراحی Raufur آن را به یکی از زیباترین خودروهای کلاس خود تبدیل کرده است. خطوط حجم دهنده روی بدنه با هنرمندانه ای بسیار پیاده سازی شده و رافور را شبیه خودرویی عضلانی و قدرتمند جلوه می دهد. جالب ترین قسمت طراحی رافور که در نمای جلوی این خودرو دیده می شود، شباهت آن به یکی دیگر از خودروهای تویوتا یعنی CHR است. علاوه بر این، جلوپنجره که در خودروهای تویوتا رایج است نیز از این مدل حذف شد.

طراحی و تجهیزات کابین

طراحی کابین خودرو نیز بسیار زیباست و به جرات می توان گفت تویوتا در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است. فضای داخلی از ارگونومی خوبی برخوردار است و در دسته خودروهای جادار قرار می گیرد. جنس استفاده شده نیز از کیفیت بالایی برخوردار است، اکثر قطعات از چرم و پلاستیک مرغوب استفاده می کنند و اساساً چیزی برای شکایت وجود ندارد.

تویوتا RAV4 از امکانات تجهیزات خوبی نیز بهره می برد که عمده ترین آن ها سیستم ترمز و پایداری، ۶ ایربگ، سیستم های کنترل خودرو هنگام رانندگی در سراشیبی و سربالایی، صفحه نمایش ۷ اینچی، دوربین دید عقب، کروز کنترل، سانروف، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه های جانبی برقی، ورود و استارت بدون کلید نمایش داده می شود. برای مشاهده لیست کامل امکانات و تجهیزات خودرو به رافور دیوار مراجعه کنید.

مشخصات فنی

تویوتا RAV4 در نسل های مختلف با موتورهای متفاوت به بازارهای جهانی معرفی شد. نسل چهارم از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند که می تواند ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولیدی این موتور از طریق گیربکس ۶ سرعته تیپترونیک به چرخ های خودرو منتقل می شود. تویوتا Rav4 با این موتور می تواند در ۹.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.

رافور را باید یک خودروی کم مصرف در بین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار دانست، زیرا مصرف سوخت آن در شهر ۱۰ لیتر، در جاده های خارج از شهر ۸ لیتر و در مجموع ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود که مناسب برای ماشینی از این کلاس


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا