خودرو

تویوتا لوین اتومبیلی لوکس و پرقدرت |تویوتا لوین نمادی از زیبایی و هوشمندی در دنیای خودروسازی + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: تویوتا لوین همیشه از طراحی شیک و مدرن استفاده می کند و تجربه رانندگی را به سطح جدیدی می رساند. تویوتا لوین، مدل تویوتا که ترکیب خوبی از قدرت، اقتصاد و نرمی را هنگام رانندگی نشان می دهد. خودروی تویوتا لوین به دلیل ساخت عالی، کیفیت و عملکرد موتورهایش گزینه بسیار مناسبی برای رانندگی راحت و مقرون به صرفه است. تویوتا لوین همیشه سعی می کند تجربه رانندگی را برای رانندگان بهبود بخشد و با ویژگی های پیشرفته ای مانند سیستم های ایمنی و راحتی، راحتی بیشتری را فراهم کند. برای بازرسی بیشتر خودرو اقدام کنید تویوتا لوین پرداخت کرده اند.

طرح لوین

یکی از مهم ترین ویژگی های لوین طراحی فوق العاده جذاب آن است که می تواند حس یک خودروی اسپرت را به بیننده القا کند. به طور کلی طراحی نسل جدید لوین باعث شده تا این خودرو فراتر از یک سدان ارزان قیمت ظاهر شود و بتواند رضایت مشتریان را در بازار جهانی جلب کند.

در قسمت جلویی لوین توربو و هیبریدی چراغ های بومرنگی شکل داریم که در مقایسه با چراغ های کرولا وارداتی جذابیت بیشتری دارند. از تفاوت های لوین توربو و بنزینی در قسمت جلو می توان به طراحی جلوپنجره و لوگوی تویوتا اشاره کرد. جلوپنجره نسخه توربو از طرح مش و کندوی عسل ساخته شده است، مشبک از نوع هیبریدی از خطوط موازی ساخته شده است.

اما در طراحی عقب، طراحی چراغ عقب کرولا زیباتر از لوین به نظر می رسد و می تواند نظر بیننده را به خود جلب کند.

ویژگی ها و آپشن های لوین هیبرید

آپشن های راحتی و ایمنی اصلی لوین هیبرید شامل ۶ کیسه هوا، ترمز دستی برقی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، کنترل پایداری الکترونیکی، کمک به حرکت در سربالایی، ترمز کمکی، محافظ ضد گیرش شیشه و سانروف، صندلی ایزوفیکس، هشدار جلو و پیشگیری از تصادف است. سیستم با تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، رادار بین خطوط فعال، نور بالای خودکار، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، تهویه مطبوع خودکار، اپل کارپلی و اندروید اتو و غیره.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا