اخبار بورس

تپسی کسب و کار ارسال مرسوله خود را گسترش می‌دهد

تپسی با اضافه شدن فروشگاه‌های جدید به سوراپ تپسی و ایجاد فرصت‌هایی برای توسعه خدمات تحویل سریع، بر توسعه این بخش تمرکز دارد.

گزارش کردن افق میهنپس از انتشار صورتجلسه هیئت مدیره شرکت تپسی مبنی بر خاتمه فعالیت شرکت نوآفرینان رادمان پارس که در بین کاربران با نام تجاری تپسی پک شناخته می شد، تپسی به دلیل نیاز این موضوع را اعلام کرد. با توجه به تعداد فروشگاه های جدید که سوراپ تپسی محموله های فوری را در آنها ارسال می کند و وجود فرصت های رشد قابل توجه در این حوزه، این شرکت تصمیم گرفته است تا بر توسعه محموله های فوری و اولویت بندی محموله های برنامه ریزی شده در سال آینده تمرکز کند.

نوشین خطیب، مدیر عامل بازرگانی تحویل بسته تپسی گفت: در سه ماهه اول سال جاری رشد بسیار خوبی را در خدمات پیک اکسپرس ثبت کردیم که شامل دو محصول اتوپیک (ارسال با خودرو) و موتوپیک (ارسال با موتور سیکلت) است. . در سه ماهه اول امسال ناوگان موتورسیکلت ما دو برابر شد و هر موتورسوار ۴۰ درصد بیشتر از پایان سال گذشته محموله های خود را با سینی جابه جا کرد. تعداد محموله های ما در هفته سه برابر شده است و با رشد تا به امروز در این بخش انتظار داریم تا پایان سال به سهم بازار قابل توجهی دست یابیم.

مدیر عامل پیک تاپسی با اشاره به تبدیل تاپسی به سوپرآپ و افزودن حوزه‌های تجاری جدید گفت: حوزه‌های تجاری جدیدی که به سوپرآپ تاپسی اضافه می‌شوند، اغلب مبتنی بر تحویل فوری محصول هستند و این یک فرصت ویژه است برای پاسخ به تقاضای بیشتر این بخش از بازار. به همین دلیل و با هدف خدمت رسانی بهتر به حوزه های تجاری جدید گروه تپسی، تصمیم گرفته ایم تا بر توسعه خدمات تحویل اکسپرس تمرکز کنیم.

نوشین خطیب همچنین افزود همانطور که در پیامک اطلاع رسانی به کاربران خود تاکید کرده ایم، شرکت ها و افرادی که مشتری تپسیپک بوده اند می توانند همچنان از خدمات تحویل تپسی در قالب اتوپیک و موتوپیک استفاده کنند.

پیش از این مدیرعامل تپسی در نشست خبری این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد زیرساخت های لجستیکی گروه تپسی را به منظور افزایش کیفیت خدمات در شرکت های این گروه تقویت کند. هدفی که ظاهرا با ادغام سه شرکت پیک تپسی، الوپیک و زپ می توان به آن دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا