اخبار اقتصاد ایران

“تپکو” در برگ‌ریزان پائیز هم سبز شد :: افق میهن

هپکو بزرگترین شرکت در زمینه تولید ماشین آلات و قطعات کشاورزی، صنعتی و راهسازی می باشد. قطعات هپکو در تمام دنیا شناخته شده است، از این رو می توان هپکو را یکی از افتخارات ایران دانست.

به گزارش افق میهن؛ در حالی که این روزها بازار سهام روند نزولی را طی می کند و شاخص کل بورس حتی در روز گذشته در ۳ مهرماه ۱۴۰۳ با افت ۲۱ هزار و ۷۳۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۶۲ واحدی قرار گرفت و کل شاخص بورس اوراق بهادار تهران نسبت به امروز (دوشنبه) افت ۱.۰۴ درصدی را تجربه کرد، اما اخباری که در مورد تولید، فروش و سودآوری «هپکو» منتشر شد، باعث شد نماد «تپکو» با خوش شانسی همراه شود. سهام این شرکت با صف خریداران همراه شد.

در روز گذشته حجم معاملات تپکو (تعداد خرید و فروش سهام) ۲۸ هزار و ۲۲۱ میلیون و ارزش این سهم به ۵۸ هزار و ۶۵۸ میلیارد ریال و ارزش بازار این سهم به ۴۳ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال رسید. در وب سایت tsetmc اعلام شد. بر اساس این گزارش، قیمت این سهم دیروز ۲۰۶۶ ریال و آخرین معامله با قیمت ۲۱۲۷ ریال انجام شد.

باید گفت؛ هپکو بزرگترین شرکت در زمینه تولید ماشین آلات و قطعات کشاورزی، صنعتی و راهسازی می باشد. قطعات هپکو در تمام دنیا شناخته شده است، از این رو می توان هپکو را یکی از افتخارات ایران دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا