ورزشی

تکذیب خبر دروغ درباره غایب بزرگ تمرین دیروز استقلال/ شایعه جدایی سیدحسین حسینی قوت گرفت

اولین تمرین استقلال برای شروع فصل جدید در حالی برگزار شد که جای کاپیتان آبی ها در اردوی مرحوم حجازی خالی بود. در این تمرین سید حسین حسینی که در هفته های اخیر با شایعات و فشارهایی مواجه بود، حضور نداشت.

اما در ساعات پایانی شب گذشته ویدئویی از سید حسین حسینی در اردوگاه حجازی منتشر شد که نشان می دهد او با چند هوادار عکس یادگاری می گیرد. برخی رسانه ها در توضیح این ویدئو نوشتند کاپیتان استقلال پس از پایان تمرینات این تیم به اردوی حجازی رفت و به صورت انفرادی تمرین کرد.

اما پیگیری ها نشان می دهد برخلاف ادعای رسانه ها و برخی خبرنگاران استقلال، این فیلم قدیمی و مربوط به فصل گذشته است و حسینی روز گذشته برای تمرین به اردوی حجازی نرفته است.

در شرایطی که حسینی به عنوان بهترین دروازه بان فصل قبل انتخاب شد و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم داشت اما استقلال هنوز موضع خاصی در خصوص وضعیت و شرایط کاپیتان خود نگرفته و در اقدامی عجیب و قابل تامل. آنها یک دروازه بان خارجی نیز جذب کردند. موضوعی که با اعتراض هواداران همراه شده است.

حسینی اکنون در شرایطی کاملا متفاوت نسبت به فصل قبل قرار دارد. در حالی که در تابستان سال گذشته به خاطر عملکرد کاپیتان آبی ها مورد انتقاد قرار گرفت، حتی او مطلبی مبنی بر جدایی از این تیم منتشر کرد، در نهایت در این تیم ماندگار شد و حالا که هواداران استقلال همه خواهان حفظ سیدحسین هستند، او شرایط نامشخصی دارد و باشگاه استقلال هم همینطور. برخلاف میل هواداران است و هیچ تلاشی برای رفع مشکلات حسینی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا