ورزشی

تکذیب مذاکره جهانبخش با فاینورد/ تمرین زیر نظر مربی اختصاصی

تیم فوتبال فاینورد عصر روز گذشته (شنبه) موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم سرکل بروژ بلژیک به برتری برسد. این بازی یک میهمان ویژه هم داشت و آن علیرضا جهانبخش بود که اواخر خرداد ماه قراردادش با این باشگاه هلندی به پایان رسید و بعد از سه فصل حضور در این تیم حالا بازیکن آزاد به حساب می آید. سایت هلندی «۱۹۰۸.nl» با انتشار گزارشی مدعی شد کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه با برایان پریسک سرمربی دانمارکی و جدید فاینورد صحبت کرده و در حال مذاکره با این باشگاه برای امضای قرارداد جدید است.

اما پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد علیرضا جهانبخش برای عقد قرارداد جدید با فاینورد مذاکره نکرده و اخبار منتشر شده از سوی رسانه های هلندی صحت ندارد. بازیکن سابق برایتون و فاینورد که چند روز پیش برای تصمیم گیری در مورد آینده حرفه ای خود به هلند بازگشته بود، در حال حاضر زیر نظر یک مربی ویژه تمرین می کند تا آمادگی بدنی خود را حفظ کند.

هافبک سابق برایتون و آلکمار که تابستان ۲۰۲۱ برایتون را ترک کرد و به فاینورد پیوست، در سه فصل اخیر در این تیم هلندی در ۱۰۶ بازی ۱۷ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داد.

جهانبخش ۳۰ ساله که ۸۴ بازی ملی و ۱۷ گل با پیراهن ایران به ثمر رسانده است، در فصل ۱۸-۲۰۱۷ با تیم آلکمار عنوان بهترین گلزن لیگ ویژه هلند (با ۲۱ گل) را از آن خود کرد. با فاینورد در فصل ۲۰۲۲-۲۳ در کمپ قهرمان شد و در فصل ۲۰۲۳-۲۴ قهرمان جام حذفی هلند شد.

به نام؛ علیرضا جهانبخش از باشگاه های ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی پیشنهاد دارد و باید دید کدام تیم را برای ادامه فوتبال انتخاب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا