ورزشی

تکرار شود تیم را بیرون می‌کشیم!

رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره این بازی گفت: اگر اتفاقات فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام تکرار شود، بازیکنان سپاهان وارد زمین نمی شوند.

این دیدار حساس ترین بازی فصل است

وی افزود: رقابت حساس دو تیم سپاهان و تراکتور، کیفیت دو تیم و اتفاقات فصل گذشته در طول بازی، این دیدار را به حساس ترین دیدار فصل تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: این حساسیت بازی بیش از هر چیز اهمیت نظم و مدیریت صحیح مسابقه را بیشتر می کند و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به این موضوع توجه کنند.

اتفاقات فصل گذشته تاسف بار بود

فتاحی خاطرنشان کرد: متأسفانه فصل گذشته در بازی برگشت دو تیم اتفاقات عجیبی افتاد که در نوع خود عجیب و تاسف آور بود و نکته قابل توجه این است که نه در جریان بازی و نه بعد از آن هیچکس به این مسائل برخورد نکرد. .

اتفاقات داوری خیلی به ما آسیب زد

وی تصریح کرد: با وجود اینکه در طول بازی بارها این موضوع را به ناظر مسابقه متذکر شدیم اما هیچ تحرکی مشاهده نکردیم و اقدام جدی در این خصوص صورت نگرفت. اتفاقات داوری هم موضوعی بود که در همان مسابقه آسیب زیادی به تیم ما وارد کرد. همه دیدند که در این دیدار ۹۰ دقیقه در چشمان دروازه بان و دیگر بازیکنان سپاهان لیزر بود اما هیچکس آن را جدی نگرفت. سوال من این است که اگر یک مسابقه متوقف شود چه اتفاقی باید بیفتد؟!

اگر دوباره این اتفاق بیفتد، تیم را بیرون خواهیم کشید

وی ادامه داد: لازم به ذکر است در صورت تکرار موارد مشابه در هر دقیقه از بازی تیم را از زمین مسابقه خارج می کنیم و عواقب آن را کسانی که چنین شرایطی را برای مسابقه ایجاد کرده اند می پذیرند.

از داوران با تجربه استفاده کنید

وی گفت: امیدوارم با توجه به اهمیت دیدار تیم های سپاهان و تراکتورسازی و مسائل مختلف از داوران مجرب در این دیدار استفاده شود.

یک سرپرست و نماینده ویژه استخدام کنید

مدیر باشگاه سپاهان ادامه داد: از فدراسیون فوتبال می خواهیم بهترین داور و بهترین نماینده را تعیین کند و ناظر و نماینده ویژه برای این دیدار تعیین کند تا اتفاقات بازی فصل گذشته تکرار نشود زیرا اتفاقات بازی فصل گذشته روز تلخی را برای فوتبال ایران رقم زد.

فرصت استفاده از VAR در دسترس است

وی افزود: با توجه به صحبت های آقای تاج رئیس فدراسیون در خصوص ورود ۲ دستگاه VAR به کشور و با توجه به اینکه این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است می توان این مسابقه را فرصتی برای استفاده از این دستگاه دانست.

نگرانی های داوری را با VAR از بین ببرید

وی تصریح کرد: انتظار داریم در یکی از مهم ترین بازی های سال ۱۵ فروردین برگزار می شود، VAR قابل حمل در ورزشگاه تبریز نصب می شود و نگرانی تیم ها برای داوری در این بازی برطرف می شود.

استفاده از VAR باعث افزایش کیفیت بازی می شود

وی افزود: با توجه به اینکه چندین داور ایرانی مجوز استفاده از VAR را دریافت کرده اند، استفاده از این دستگاه در این بازی می تواند باعث ارتقای کیفیت مسابقات و افزایش سلامت بازی ها شود.

اگر هوا مناسب نباشد وارد بازی نمی شویم

فتاحی گفت: متأسفانه طی چند روز گذشته در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتورسازی مواردی مبنی بر استفاده انبوهی از مواد بخور مطرح شده است که در صورت وقوع، انتظار داریم به سرعت با این موضوع برخورد شود. تاکید می کنم در صورت بی توجهی به این موضوع تا زمانی که هوای ورزشگاه برای برگزاری مسابقه مناسب نباشد وارد زمین نمی شویم.

مسیر باشگاه را تغییر دهید

وی ادامه داد: از طرفی متاسفانه فصل گذشته در مسیر ورزشگاه تیم ما حدود یک ساعت و نیم در راه بود و تنها ۴۵ دقیقه مانده به شروع بازی به ورزشگاه رسیدیم که باعث شد بازی به درخواست ما به تعویق افتاد. امیدوارم در بازی پیش رو مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار مسیر مناسبی باشد و در این زمینه چاره ای اندیشیده شود تا مشکلات فصل گذشته تکرار نشود.

ارتباطات خوب تیمی را با عدم مدیریت خراب نکنید

فتاحی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقه و مسئولان فدراسیون نگذارند ارتباط خوب بین تیم ها به دلیل عدم مدیریت صحیح و نظارت کافی از بین برود و فضای فوتبال به سمتی برود. تنش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا