ورزشی

تکلیف بیرانوند و پرسپولیس چه می شود؟/ رودربایستی برای اعلام رای جنجالی ترین پرونده فوتبال ایران/ لطفا استخوان لای زخم نگذارید!

شمارش معکوس برای شروع لیگ برتر آغاز شده و بیست و چهارمین دوره مسابقات از پنجشنبه هفته جاری رسما آغاز می شود. در فاصله ۲۴ ساعت مانده به آغاز این رقابت ها هنوز تکلیف جنجالی ترین پرونده فوتبال ایران مشخص نیست. فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و ادامه قرارداد او با تراکتور جنجالی ترین پرونده تابستان داغ بود که با شکایت پرسپولیسی ها همراه شد. چه اینکه معتقد بودند تمام مطالبات دروازه بان ملی پوش خود را پرداخت کرده اند و بیرو حق فسخ ندارد و فسخ او و البته قرارداد با تراکتور غیرقانونی است.

با گذشت نزدیک به دو ماه از شکایت پرسپولیس، بیرو در تمرینات تراکتورسازی حضور دارد و لیگ از فردا آغاز می شود، اما سرنوشت این پرونده جنجالی هنوز مشخص نیست و هنوز مشخص نیست حق با کیست. مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی دادگاه را تا امروز به تعویق انداخته و سرنوشت این پرونده کلیدی و مهم را مشخص نکرده اند. به نظر می رسد قوه قضائیه فدراسیون فوتبال به نوعی با دروازه بان تیم ملی در حال قضاوت است و از رای گیری علیه او اجتناب می کند! اگر بیرو در این پرونده پیروز شود که چیزی جز حق با پرسپولیس نیست و بیرو محکوم می شود، قطعا قرارداد او با تراکتور باطل است و حضور او در داخل دروازه تراکتور باعث غیرقانونی شدن آن می شود.

بدون شک تراکتور بیرو را خرید که مرد شماره ۱ تی تی ها در این فصل خواهد بود و گلر قطعا فیکس تراکتور خواهد بود اما تکلیف این پرونده هنوز مشخص نیست. اگر تراکتور از بیرانوند استفاده کند و بعد از آن بیرو محکوم شود، نقش بازی های غیرقانونی او برای تراکتور چیست؟ بدیهی است در این صورت قطعا تیم های بازنده اعتراض خواهند کرد و در لیگ برتر چنان جنجال و هجمه ای به وجود می آید که عواقب آن واقعا وحشتناک است و قابل جمع بندی نیست. ای کاش فدراسیون فوتبال قبل از شروع لیگ تکلیف این پرونده جنجالی را روشن می کرد و استخوانی در زخم باقی نمی گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا