بانک و بیمه

تکنیکال بیت کوین مستعد سرو شانه معکوس| عقب نشینی منطقی قیمت بیت کوین

سومیا شورابی; بازار: سید محمد موسوی، فعال و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیل بیت کوین (BTC) در دو بازه زمانی روزانه و یک ساعته توضیح داد: همانطور که در نمودار مشاهده می کنید، بیت کوین یک کانال صعودی دو ساله را در تایم روزانه تشکیل داد. قاب گزارش شده است که داخل کانال در حال نوسان است، از طرف دیگر، پشتیبانی از پایین کانال با قیمت تقریبی ۵۸۰۰۰-۵۹۰۰۰ دلار است و پایین ابر Ichimoku نیز در کانال قیمت آن قرار دارد. یعنی در این قیمت ها از پشتیبانی ابر نیز برخورداریم.

موسوی در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهیم اندیکاتور RSI را بررسی کنیم تا بررسی کنیم که آیا بیش از حد فروش است یا خیر، مربوط به روند نزولی است که (به سمت اشباع فروش) و نزدیک به ناحیه اشباع (کادر آبی پایین) است قیمت، در حالی که بیت کوین نیز سایه جنگ را در منطقه احساس می کند، بنابراین کاهش قیمت منطقی به نظر می رسد.

این تحلیلگر بازار مالی در بررسی بیت کوین در بازه زمانی یک ساعته توضیح داد: در بازه زمانی یک ساعته، شاهد شکل گیری یک الگوی سر و شانه معکوس هستیم که با توجه به این الگو و پشتیبانی ایستا در حال تکمیل است. و RSI که نزدیک به منطقه فروش بیش از حد است، به نظر ما همچنان به محدوده قیمتی ۵۸۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار سقوط می کند و سپس تا قیمت ۶۹۰۰۰ دلار افزایش می یابد.

از نظر فنی، بیت کوین در برابر کاهش منطقی قیمت بیت کوین آسیب پذیر است

از نظر فنی، بیت کوین در برابر یک روند معکوس آسیب پذیر است. کاهش منطقی قیمت بیت کوین

موسوی در پایان به این نتیجه رسید که بیت کوین در برابر تکمیل الگوی معکوس و صعود از این منطقه به منطقه ۶۹۰۰۰ دلار آسیب پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا