ترندهای روز

تیراندازی ۲ فرد مسلح به یک خانواده‌ در تهرانپارس

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رئیس مرکز عملیات سازمان پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش مسلح که در منطقه پارس تهران به سمت اعضای یک خانواده تیراندازی کردند، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان پلیس آگاهی تهران با دریافت خبری مبنی بر تیراندازی دو نفر از اراذل و اوباش در منطقه تهران پارس به سمت یکی از شهروندان، بلافاصله موضوع را به شرح زیر اعلام کردند. – بررسی موضوع در دستور کار آنها. دادند.

وی افزود: بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط ماموران سازمان اطلاعات حاکی از آن بود که هر دو مجرم در نیمه های شب با استفاده از موتورسیکلت یکی از آنها به سلاح کلاشینکف و دیگری به سلاح کلت مسلح بودند. آنها به سوی یک خانواده سه نفره که جلوی درب ورودی خانه شان ایستاده بودند تیراندازی کردند.

وی با بیان اینکه در پی این اقدام اهالی محل و اعضای این خانواده به وحشت افتادند، گفت: شرارت این افراد تمام نشده است و پس از تیراندازی در اقدام مجرمانه دیگری از موتورسیکلت خود پیاده شده و با یک قبضه به شهروندان حمله می کند. قمه و شمشیر آنها حمله کردند که چند شهروند مجروح شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه ماموران اقدامات لازم را به صورت شبانه روزی برای شناسایی دقیق این اراذل و اوباش انجام دادند، گفت: محل اختفای متهم شناسایی و پس از آن هماهنگی با مراجع قضایی به عمل آمد. نیز انجام شده است. در ادامه ماموران با انجام یک عملیات پلیسی این اوباش را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در مقر پلیس بازجویی و به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای این افراد پرونده تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جنایت روانه دادسرا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا