فرهنگ و هنر

تیزر جدید فیلم سینمایی «ضد» منتشر شد/ پوستر «توچال» :: ایران تحلیل

تیزر جدید فیلم سینمایی «زاد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و پوستر رسمی فیلم «توچال» با بازی پژمان بازغی و لیلا زارع منتشر شد.

به گزارش ایران تحلیل، فیلم سینمایی «توچال» به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد که تا چند روز دیگر در سینماهای کشور اکران می شود، احتمالا آخرین فیلمی باشد که در آستانه فیلم فجر اکران می شود. جشنواره.

«رزورت» در سال ۱۳۹۵ تولید شد و بعد از چند سال قرار است اکران عمومی شود. در خلاصه داستان این فیلم درام آمده است: «عشق گاهی در یک بعدازظهر گرم تابستانی و گاهی در یک روز برفی زمستانی می آید، در پایان روز خورشید غروب می کند و برف ها در گذر زمان آب می شوند، اما عشق. مثل قله توچال محکم و باشکوه بمان.

پژمان بازغی، لیلا زارع، شهاب شادابی، دیبا زاهدی، مانی ترالان، بیتا ایمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند که توسط امیر هدایتی و با حضور علی فرهانی معرفی شده اند.

سایر عوامل «توچال» عبارتند از: نویسنده: علی تهرانی، مدیر فیلمبرداری: شهریار اسدی، طراح صحنه و لباس: جمشید آهنگرانی، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر تولید: مجید بذر پاچ، موسیقی: بابک میرزاخانی، صدابردار: فرشید احمدی. ، صدابردار: سیدمحمود موسوی نژاد، طراح گریم: علی بهرامی فر، عکاس: حبیب مجیدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: افشین عمران، دستیار کارگردان: سیدرضا الحسین، منشی صحنه: سمانه واعظی، دستیار اول: محمد آغیمابردار حسینی، کارگردان تهیه: وحید دامنده، تهیه: محمد وطنچی، وحید محمدی، مدیران گریم: مینا معینی، کامیار عاشورنیا، دستیار صدا: علیرضا بخشایش، عوامل فیلمبرداری: امیرحسین صدرائی، حسین عسکری، عسکری اعظم اعراض، : پریسا اسدی، سرمایه گذاران: امیرعباس طبباکوچیان، حمید کلاته عربی و پخش از نسیم صبا.

یک ماه از اکران فیلم سینمایی «زاد» به تهیه کنندگی سوره سازمان سینمایی به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی می گذرد، تیزر جدیدی از این اثر که به تهیه کنندگی امید میرزایی ساخته شده بود منتشر شد.

این تریلر سیاسی-عاشقانه با شعار زندگی بدون عشق مرگ است… از ۲۴ آذرماه اکران عمومی شده است و تاکنون توانسته ۴۵ هزار بیننده را به خود جذب کند.

«زاد» به نویسندگی حسین تراب نژاد روایت آدم هایی است که بین علاقه و اعتقاد به راهی برگشت ناپذیر گیر کرده بودند و در خلاصه این اثر آمده است: هرکسی می تواند «زاد» باشد. این «ضد» می تواند حذف یک شخص یا یک ملت باشد…

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، مهشید جوادی، شیرین آقاکشی و امین خانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این اثر برای اولین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت ۷ سیمرغ و برنده ۲ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه شد. فیلم سینمایی «زاد» در موسسه فرهنگی هنری وصف صبا تولید و با همکاری این موسسه پخش شد. بهمن سبز است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا