ورزشی

تیم تراکتور به هیأت فوتبال آذربایجان شرقی واگذار شد

پس از پایان مهلت ۱۵ روزه مجمع سهامداران باشگاه تراکتورسازی برای ارائه درخواست برای خرید سهام باشگاه و عدم دریافت درخواستی در این خصوص، مجمع این باشگاه به شرح زیر است:

به نام او خداوند متعال

«بیش از ۱۵ روز از فراخوان عمومی واگذاری سهام باشگاه تراکتورسازی می گذرد و هیچ گونه درخواست کتبی و حتی شفاهی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی مبنی بر خرید سهام این باشگاه دریافت نشده است.

برنامه و بودجه ارائه شده توسط هیات مدیره باشگاه برای فصل آینده در بیست و پنجمین جلسه اردیبهشت در ماه سال جاری تصویب و تخصیص یافت، اما به دلیل نبود بستر لازم و شرایط متشنج پیرامون تیم، مجمع سهامداران باشگاه تراکتورسازی ادامه فعالیت را امکان پذیر ندانست و تحویل گرفت. باشگاه به هیئت فوتبال

در این راستا با پایان یافتن فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعضای مجمع سهامداران باشگاه تراکتورسازی را بدون بدهی داخلی و خارجی و کلیه امور و هزینه های باشگاه در اختیار هیئت فوتبال آذربایجان شرقی قرار دادند. باشگاه از امروز – یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ – هیئت فوتبال استان به عنوان متولی فوتبال در آذربایجان شرقی منصوب شد.

گفتنی است با توجه به نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، تصمیم فوق به صورت اضطراری در دستور کار مجمع سهامداران قرار گرفت تا اقدامات لازم برای آماده سازی تیم در اسرع وقت توسط متولیان جدید انجام شود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا