ارزهای دیجیتال

تیک‌آف صندوق های ETF بیت کوین با ثبت معاملات 1.6 میلیارد دلاری!

به گزارش ایران تحلیل:






بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک رویداد تاریخی با شروع معاملات صندوق های سرمایه گذاری مشترک بیت کوین و رکوردشکنی حجم تراکنش ها بوده است.



به گزارش ایران تحلیل، در یک رویداد بی سابقه در بازار ارزهای دیجیتال، معاملات ETF بیت کوین شروعی خیره کننده داشت و در ۱۱ ژانویه تنها در چند دقیقه نزدیک به ۱.۶ میلیارد دلار حجم معاملات را به ثبت رساند. این نقطه عطف نشان دهنده یک نقطه عطف مهم پس از تایید صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است.

این رویداد همانطور که جامعه ارزهای دیجیتال انتظار داشت، با راه اندازی صندوق های پیشرو مانند Greyscale (GBTC)، BlackRock (IBIT)، Fidelity (FBTC) و Ark (ARKB) با هیجان زیادی آغاز شد. در زمان نگارش این مقاله، ارزش سرمایه گذاری این صندوق ها به ترتیب تقریباً ۶۶۷.۵۵ میلیون دلار، ۴۷۵.۶ میلیون دلار، ۲۹۱.۱ میلیون دلار و ۱۱۷.۸ میلیون دلار است.

راه‌اندازی صندوق‌های متقابل بیت‌کوین مملو از چالش‌هایی از جمله شروع اشتباه در فرآیند تأیید آنها، هک کردن حساب‌های SEC و افزایش ترس، عدم اطمینان و شک در میان معامله‌گران بوده است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، در روز سه شنبه ۹ ژانویه، حساب توییتر رسمی SEC هک شد و اطلاعات نادرستی در مورد تایید صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین منتشر شد. این خبر به سرعت تکذیب شد و گری جنسلر، رئیس SEC و حساب SEC بازیابی شده به طور عمومی اعلام کردند که این حساب هک شده است و هیچ تاییدیه ای صادر نشده است.

با وجود این مشکلات، تایید رسمی در ۱۰ ژانویه صادر شد و راه را برای پرتاب موفقیت آمیز روز بعد هموار کرد. این رویداد با استقبال خوبی در شبکه های اجتماعی مواجه شد. راه اندازی موفقیت آمیز صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین یک موفقیت بزرگ تلقی می شود و نویدبخش تغییرات بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال است.

توجه معامله گران به امکان تایید صندوق اتریوم

این پیشرفت قابل توجه در صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین نه تنها یک دستاورد قابل توجه برای بازار ارزهای دیجیتال است، بلکه نشانه ای از پذیرش و ادغام رو به رشد دارایی های دیجیتال در بازارهای مالی اصلی است.

برای گزارش های بیشتر، به سایت ارزهای دیجیتال مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا