فناوری

تیک‌تاک ظاهراً اپ رقیب اینستاگرام را با نام TikTok Notes عرضه می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: طبق گزارش‌های جدید، TikTok Notes احتمالاً در آینده رقیب جدی اینستاگرام خواهد بود. از طریق این اپلیکیشن کاربران می توانند عکس های خود را به اشتراک بگذارند. TikTok تأیید کرده است که این برنامه در حال توسعه است، اما کاربران قبلاً متوجه توسعه و ساخت برنامه به روش‌های دیگری شده بودند.

به گزارش TechCrunch، در چند روز گذشته، کاربران TikTok نوتیفیکیشن‌هایی درباره اپلیکیشن جدیدی به نام TikTok Notes دریافت کرده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است که TikTok به زودی یک “برنامه جدید برای اشتراک گذاری عکس ها” به نام TikTok Notes راه اندازی خواهد کرد. کاربران می توانند ایران تحلیل کنند که پست های تصویری خود را در این برنامه به اشتراک بگذارند یا نه.

سخنگوی تیک توک به TechCrunch گفت:

“به عنوان بخشی از تعهد مستمر ما به نوآوری در تجربه TikTok، ما در حال بررسی راه‌هایی برای توانمندسازی جامعه خود برای ایجاد و اشتراک‌گذاری عکس‌ها و متن در فضای اختصاصی برای این قالب‌ها هستیم.”

قبلاً، یک URL متعلق به TikTok در photo.tiktok.com یک تصویر تبلیغاتی پیش‌فرض با متن «باز شدن در یادداشت‌های TikTok» را نشان می‌داد.

همچنین ماه گذشته، کدی که در فایل اندروید TikTok یافت شد نشان داد که این شرکت در حال راه اندازی یک برنامه اشتراک گذاری عکس به نام “TikTok Photos” است.

با این حال، اکنون گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت ممکن است نام دیگری را برای این اپلیکیشن در نظر بگیرد. احتمالاً TikTok Notes نامیده خواهد شد.

TikTok و Meta به شدت در فضای رسانه های اجتماعی با هم رقابت می کنند. در حالی که اپلیکیشن متعلق به ByteDance برای راه اندازی برنامه اشتراک گذاری عکس خود آماده می شود، متا اولین پخش کننده ویدیوی عمودی را برای فیس بوک منتشر کرد.

TikTok همچنین در حال آزمایش قالب‌های رسانه‌ای مختلف، مانند ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای و حتی پست‌های متنی است. متا قبلاً با ارائه شبکه اجتماعی Trades امکان اشتراک گذاری پست های متنی را فراهم کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا