اخبار بورس

تیک قرمز فروش جلوی نام سهامدار اصلی شکام!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامصنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با نماد سهام داری می شود معده در بازار دوم بورس اوراق بهادار ایران معامله می شود. این نماد یکی از قوی ترین فروش های روز گذشته را تجربه کرد! این فروش توسط سه سهامدار عمده انجام شد. همانطور که از تصویر زیر مشخص است، سه سهامدار عمده در مجموع حدود ۳۱ میلیون سهم از این شرکت را در اختیار دارند. ۱۳.۴ میلیارد تومان فروختند.

بعد بیایید بررسی کنیم که چه کسی ۲۰ میلیون سهم را فروخته است.
تصویر زیر نشان می دهد که سهامداران عمده شمکام چه کسانی هستند. همانطور که می بینید، تقریبا ۴۸ درصد از کل سهم شمکام در ملک سید عبدالمجید موسوی اصفهانی است. در کنار او سید جواد موسوی اصفهانی ۶%، صبا موسوی اصفهانی ۳ درصد و بطول آیت الله شیرازی ۴ درصد آنها مالک تمام سهام هستند. بنابراین در کل خانواده موسوی اصفهانی ۵۷ درصد از کل سهام شکام را در اختیار دارند در اختیار دارند.

پس دیروز سید عبدالمجید موسوی اصفهانی به عنوان سهامدار اصلی حدود ۲۰ میلیون سهم شمکام را به ارزش ۸.۷ میلیارد تومان فروخت. بررسی ها نشان می دهد که پس از افزایش سرمایه و افزایش چشمگیر سهام سهامداران عمده، اقدام به فروش این سهام می کنند.

همچنین صندوق سرمایه گذاری انحصاری برنا بازارداران همچنین فروش ۱۰ میلیون سهم معادل آن در روز گذشته ۴.۳ میلیارد تومان داشته است

شخص حقیقی حتی در این قسمت از روز آخر، ۴۳۳.۵ میلیون تومان گردش مالی داشته است. او در مقایسه با دیگران، پس از افزایش سرمایه، شکم خود را سریعتر می فروشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا