خودرو

تیگو 7 اسپرت، ترکیبی از قدرت و زیبایی در دنیای شاسی‌بلندها/با این خودرو تجربه‌ای جدید از رانندگی را کشف کنید


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، تیگو ۷ اسپرت یک SUV مدرن و جذاب است که با طراحی زیبا و پویا توجه بسیاری از دوستداران خودرو را به خود جلب کرده است. تیگو ۷ اسپرت دارای یک موتور قدرتمند و سیستم تعلیق پیشرفته است که تجربه رانندگی نرم و راحت را فراهم می کند. تیگو ۷ اسپرت تجربه ای راحت و ایمن را در شرایط مختلف جاده ای به مسافران ارائه می دهد و به لطف مصرف سوخت بهینه خود، امکانات فنی پیشرفته ای مانند سیستم اطلاعات و سرگرمی، دوربین های ۳۶۰ درجه و سیستم های امنیتی مدرن و طراحی کارآمد را ارائه می دهد. گزینه ای مناسب برای خانواده ها و افرادی که به دنبال خودرویی اسپرت و کاربردی هستند.


تیگو ۷ اسپرت جدیدترین محصول چری است که تصاویر آن در چین به ثبت رسیده است. این خودرو شباهت زیادی به لندرور دارد و طبق گفته رسانه های چینی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

شباهت به لندرور در نیمرخ دماغه تیگو ۷ اسپرت موضوعی است که در رسانه های چینی نیز مطرح شده است اما در هر صورت نتیجه آن یک کراس اوور چابک و خوش تیپ است که مخاطب را کاملا مجذوب خود می کند. به عنوان مثال، ما شباهت های زیادی با رنج روور ایووک در زمینه چراغ های روشنایی روز می بینیم.

نکته جالب در نمای جانبی بین ستون سی و دی این جعبه مخصوص ذخیره سازی است که در سمت چپ تیگو ۷ اسپرت قرار گرفته است.

فضای داخلی دارای یک نمایشگر بسیار بزرگ برای تنظیمات سیستم سرگرمی و یک صفحه نمایش خطی در پشت فرمان است.

جزئیاتی در مورد موتور ارائه نشده است، اما انتظار می رود تنظیمات مشابه تانسو ۰۶ برای تیگو ۷ اسپرت در نظر گرفته شود. بنابراین با موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور روبرو هستیم.

قیمت تیگو ۷ اسپرت هنوز مشخص نشده است اما رسانه های چینی محدودیت ۱۴ هزار دلاری را به عنوان قیمت پایه ذکر کرده اند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا