اخبار اقتصاد ایران

ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران :: ایران تحلیل

مشتریان محترم بانک صادرات ایران می توانند جهت ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودروهای برقی وارداتی به صورت غیرحضوری به نمایندگی مراجعه کنند.

به گزارش ایران تحلیل، همزمان با آغاز ثبت نام و فروش خودروهای برقی وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، این بانک آمادگی خود را برای وکالت حساب و شروع مراحل ثبت نام به صورت غیرحضوری اعلام کرد.

متقاضیان محترم می توانند از روز پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه اقدام نمایند اردیبهشت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ به صورت غیرحضوری با مراجعه به نشانی اینترنتی https://vekalati.bsi.irحساب خود را با حداقل موجودی حساب یک میلیارد ریال معادل یکصد میلیون تومان نمایندگی کنید.

مشتریان واجد شرایط می توانند از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ نسبت به ثبت نام و انتخاب اولویت از بین محصولات اعلام شده اقدام کنند.

فرآیند تامین خودروهای برقی وارداتی شامل ۳ مرحله است: مرحله اول: مسدود کردن مبلغ یک میلیارد ریال در یکی از حساب های خود در بانک صادرات ایران به صورت غیرحضوری از طریق آدرس اینترنتی. و ثبت نام در سیستم خودروهای برقی؛ مرحله دوم: اولویت بندی و ارسال اطلاعات متقاضیان به شرکت های عرضه کننده خودروهای برقی. مرحله سوم: ارسال دعوتنامه از تامین کنندگان و عقد قرارداد با خریداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا