ترندهای روز

ثبت‌نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از آغاز ثبت نام مرحله اول وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و مهلت ثبت نام را تا روز دوشنبه (۱۳ تیرماه) اعلام کرد. محسن تقیانی در این باره گفت: ثبت نام مرحله اول وام ۳۰ میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی از سال ۱۴۰۳ از طریق مراکز بازنشستگی آغاز شده و تا روز دوشنبه (۱۳ تیرماه) ادامه دارد.

ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد

وی با بیان اینکه در این مرحله ۴۰ هزار وام پرداخت می شود، تاکید کرد: برای کانون های بازنشستگی هر استان سهمیه ای در نظر گرفته شده که پس از به حد نصاب رسیدن ثبت نام کنندگان به صورت خودکار بسته می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی همچنین درباره شرایط پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: داشتن حداکثر سن ۷۸ سال، عدم انسداد حساب، داشتن تلفن همراه به نام متقاضی، نداشتن سابقه. چک های برگشتی، بدون بدهی معوق به سیستم بانکی کشور. برای فرد متقاضی یا ضمانت کننده وام دیگران، عدم استفاده از تسهیلات مشابه در دو سال گذشته و وجود موجودی کافی در حساب بانکی فرد به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از جمله شرایط دریافت این تسهیلات است.

وی همچنین در خصوص زمان پرداخت وام اعلام کرد که از روز چهارشنبه (۶ تیرماه) اقدامات اداری و چک های لازم توسط بانک عامل آغاز و تا حدود یک هفته آینده وام به حساب بازنشستگان واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا