بانک و بیمه

ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند

با توجه به بازار ثبت نام نکسو کارت (عضو شبکه شتاب) با قابلیت پرداخت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶ درصد به عنوان جایگزین جدید کارت های بانکی آغاز شد. این کارت بانکی جدید با اتصال بازار سرمایه و نظام بانکی کشور، تحول جدیدی در ارائه خدمات بانکی ایجاد کرده است. متقاضیان این کارت می توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند و کارت بانکی نکسو را درب منزل دریافت کنند.

نحوه ثبت نام و دریافت کارت Nexo

نکسو کارت با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد اولین کارت هوشمند در شبکه بانکی کشور محسوب می شود. این کارت با بهره گیری از فناوری های پیشرفته مالی، محصولی نوآورانه از گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد است. کاربران می توانند وارد سیستم شوندثبت نام کارت Nexo برای تکمیل فرآیند افتتاح حساب آفلاین، کافی است این کارت بانکی را تهیه کرده و از نرخ سود روزانه ۲۳ تا ۲۶ درصد بهره مند شوید. مراحل ثبت نام به صورت آفلاین و رایگان بوده و کارت Nexo درب منزل شما تحویل داده می شود.

استقبال گسترده از کارت Nexo

طبق آمار اخیر صدها هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند نکسو ثبت نام کرده اند. گروه مالی فارابی اعلام کرد که در ماه های اخیر بیش از نیم میلیون نفر برای دریافت این کارت در سامانه اقدام کرده اند که نشان از استقبال گسترده از این محصول جدید مالی دارد. این استقبال گسترده نشان دهنده اعتماد کاربران به مزایای منحصر به فرد کارت Nexo و سودآوری بالای آن است.

شرایط ثبت نام کارت Nexo

همه ایرانیان بالای ۱۸ سال می توانند روی لینک کلیک کنندثبت نام رایگان کارت Nexo، درخواست خود را ثبت کنید. اولویت دریافت کارت بستگی به زمان ثبت نام متقاضیان دارد. بنابراین در صورت ثبت نام سریعتر، کارت زودتر به آدرس مشخص شده ارسال می شود. این فرآیند ساده و سریع به همه اجازه می دهد تا به کارت Nexo دسترسی داشته باشند.

کارت بانکی Nexo چه کارایی دارد؟

۱- سود بیشتر نسبت به کارت های بانکی معمولی: یکی از مهمترین مزایای نکسو کارت پرداخت سود روزانه ۲۳-۲۶ درصد است. امروزه، کارت‌های بانکی معمولی تنها نرخ بهره کوتاه‌مدت ماهانه حدود ۷ تا ۱۰ درصد را ارائه می‌کنند. به این ترتیب موجودی حساب مشتریان روی کارت نکسو بلااستفاده نمی ماند و بدون هیچ فرآیند خاصی سود روزانه دریافت می کنند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا از مزایای هر ریال موجودی خود بهره مند شوند و سود بیشتری کسب کنند.

۲- گزینه های بانکی گسترده: با Nexo Card کاربران می توانند از خدمات متنوعی مانند خرید آنلاین، خرید کارتخوان، کارت به کارت و انتقال پایا و ساتنا بهره مند شوند. این گزینه های بانکی گسترده، کارت Nexo را به یک ابزار مالی کامل و کارآمد تبدیل می کند که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کند.

۳- سرمایه گذاری خودکار و اتصال به صندوق هدیه فارابی: کارت هوشمند نکسو با اتصال به صندوق سرمایه گذاری اوراق با درآمد ثابت فارابی، امکان کسب سود روزانه را فراهم می کند. دارندگان این کارت می‌توانند از تسهیلات سرمایه‌گذاری خودکار – که اولین بار توسط گروه مالی فارابی معرفی شد – بهره‌مند شوند و به ازای هر ریالی که به نکسو کارت واریز می‌کنند، سود روزانه دریافت کنند.
بد نیست بدانید که سرمایه گذاری خودکار امکان جدیدی است که در آن موجودی حساب کارت بانکی شما (نکسو) طی یک فرآیند مالی هوشمند استفاده می شود و کاربر بدون آگاهی از عوارض آن از سود روزانه ۲۳ تا ۲۶ درصد سود.

۴- کارت نکسو معاف از مالیات: درآمد حاصل از سپرده های بانکی مشمول مالیات است، سود کارت Nexo معاف از مالیات است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا سود بیشتری از سرمایه گذاری خود کسب کنند و از معافیت مالیاتی بهره مند شوند.

۵- بدون نرخ از دست دادن سرمایه: اگر قبل از زمان مشخص شده با استفاده از کارت نکسو مبلغی را برداشت کنید، سرمایه شما مشمول هیچ نرخ پیش‌فرض و جریمه‌ای برای برداشت زودهنگام نخواهد بود. این بدان معناست که کاربران می توانند با امنیت بیشتری سرمایه گذاری کنند و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند.

چگونه کارت نکسو بگیرم؟

برای دریافت کارت Nexo، به سادگی به این آدرس برویدسامانه ثبت نام آنلاین کارت های Nexo به ما سر بزنید و مشخصات خود را وارد کنید. کارت Nexo به صورت رایگان از طریق پست درب منزل شما تحویل داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا