محیط زیست

ثبت دمای ۱۲ درجه زیر صفر در اصفهان / افزایش آلایندگی‌ها با خروج موج ناپایدار از استان

لیلا امینی در گفت و گو با خبرنگار ایران تحلیل درباره پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که تا پایان امروز با خروج موج ناپایدار شاهد برقراری جوی پایدار بر فراز استان خواهیم بود. استان تا ابتدای هفته آینده

وی افزود: بر این اساس شرایط جوی امروز در برخی مناطق مه آلود، بعد از ظهر وزش باد و در برخی مناطق به ویژه شمال و شرق استان بارش پراکنده خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از فردا تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد و در نواحی صنعتی و کلانشهرها پیش بینی می شود. اصفهان، گرد و غبار محلی با افزایش شاخص آلودگی هوا رخ می دهد.

وی با بیان اینکه حداکثر دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه افزایش می یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای هوا فردا به یک درجه سانتیگراد خواهد رسید. صبح.

امینی خاطرنشان کرد: چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین فکر کرد با دمای ۱۲- درجه زیر صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا