ثبت ۳۹۰۰پیام در سامانه۱۳۷ شهرداری قزوین
از قزوین؛ سلیمان بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز با توجه به حجم زیاد اقدامات شهرداری دو قزوین و برای کاهش رفت و آمد شهروندان و صرفه جویی در وقت شهروندان، سامانه ای به نام سامانه ۱۳۷ ارائه خدمات غیر حضوری پرداخت
وی افزود: این سامانه با هدف کاهش مشکلات شهری و جهت دهی هر چه بهتر خدمات شهری راه اندازی شد و تا به امروز نتایج خوبی را به همراه داشته است.
این مسئول گفت: در این راستا سال گذشته ۳ هزار و ۹۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شد که خوشبختانه به همه آنها پاسخ داده شد.
بهرامی افزود: در سال جاری تاکنون ۵۹۸ پیام در سامانه ثبت شده است و تنها ۱۷ پیام بی پاسخ مانده است که در اسرع وقت پاسخ داده می شود.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ یکی از مراجع مهم این منطقه در رفع مشکلات شهری است و ماهانه حجم زیادی از لکه گیری، ترانشه و سایر خدمات شهری بر اساس مطالب ثبت شده در این سامانه انجام می شود.